maxicep msn buluşması.... 2

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

mservank

Üye
ben zaten pek bişi anlamadım okudum sadece bi de siz aranızda daha samimi olduğunuz için yabancı kaldım ayrıca güzel gidiyodu ta kii o küfürlere kadar
 

ouSahin

Üye
ben gittim dagıldınız tabi
 

elmyra

Üye
evett orda bulunan güzel sohbetleriyle katılım yapan bütün arkadaslara teşekkür ediyorum sadece küfürleriyle ordamı bozan arkadas hariçççç onunda burda isminin zikredilmesine gerek olmadığını düşünüyorum
 

mservank

Üye
ama kötü oldu ya güzel gidiyodu ne güzel bu gidişle bi daha msn buluşması olmaz sanırım
 
    Konu Sahibi
daha çok eglenceli aktivite yaparız,yeterki katılımlara katılın.birde bidahaki sefere maxicep üyesi olanlar katılabilcek...
 

ouSahin

Üye
tabi msn konuşmasında aşıklar da vardıı
 
    Konu Sahibi
dreamler den başka aşıklar vardı
 

DiaBLoS

Admin
alalaal kimler onlar sON dakika olarak açıklasanıza yav
 
Aşk itirafları havada uçuştu walla
 
    Konu Sahibi
fabrikötürün kızı ve bir işçi parçasının aşkı
 

ouSahin

Üye
Microsoft Adminin aşkı başka ama
 

DiaBLoS

Admin
ZUHAHA alalalal ben kıme asıgım bılmıyorum
 

mservank

Üye
burdan manyağa sesleniyorum manyak bi dakine var mısın gelecek misin
 

elmyra

Üye
evet yaa bende duydum ve yakında açıklayacağım microsoft admin namı değer Ali aşıkmısss arkadaslarrr
 

mservank

Üye
manyak hhu yetkililere sesleniyorum manyak ta katılsın
 

elmyra

Üye
yaaa yetkililerlee ne alakasıı varrr
katıldıdaaa katılmamıı dedikkkk

hemm bendee msn sii yokkk
pmdenn msn sinin bildirirseee nedenn almayalımm kiii
hemm yetkilidee kimm oluyormuşşş
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...