mservank Üye ben zaten pek bişi anlamadım okudum sadece bi de siz aranızda daha samimi olduğunuz için yabancı kaldım ayrıca güzel gidiyodu ta kii o küfürlere kadar
ben zaten pek bişi anlamadım okudum sadece bi de siz aranızda daha samimi olduğunuz için yabancı kaldım ayrıca güzel gidiyodu ta kii o küfürlere kadar
elmyra Üye evett orda bulunan güzel sohbetleriyle katılım yapan bütün arkadaslara teşekkür ediyorum sadece küfürleriyle ordamı bozan arkadas hariçççç onunda burda isminin zikredilmesine gerek olmadığını düşünüyorum
evett orda bulunan güzel sohbetleriyle katılım yapan bütün arkadaslara teşekkür ediyorum sadece küfürleriyle ordamı bozan arkadas hariçççç onunda burda isminin zikredilmesine gerek olmadığını düşünüyorum
Nazy Üye Microsoft Admin' Alıntı: evet gördüm koyduklarını sende koy Genişletmek için tıkla ... kurtoğlu85' Alıntı: bende koyacaktım ama kerem koyunca artık gerek kalmadı Genişletmek için tıkla ... Valla Koycaktım Ama Baktım Çok Koymuşlar Koyan Koyana Bu Yüzden Koymadım
Microsoft Admin' Alıntı: evet gördüm koyduklarını sende koy Genişletmek için tıkla ... kurtoğlu85' Alıntı: bende koyacaktım ama kerem koyunca artık gerek kalmadı Genişletmek için tıkla ... Valla Koycaktım Ama Baktım Çok Koymuşlar Koyan Koyana Bu Yüzden Koymadım
dreamboys69 Üye Konu Sahibi daha çok eglenceli aktivite yaparız,yeterki katılımlara katılın.birde bidahaki sefere maxicep üyesi olanlar katılabilcek...
daha çok eglenceli aktivite yaparız,yeterki katılımlara katılın.birde bidahaki sefere maxicep üyesi olanlar katılabilcek...
mservank Üye Microsoft Admin' Alıntı: ZUHAHA alalalal ben kıme asıgım bılmıyorum Genişletmek için tıkla ... çok iyi biliyorsun bilmiyomuş ayağına yatma
Microsoft Admin' Alıntı: ZUHAHA alalalal ben kıme asıgım bılmıyorum Genişletmek için tıkla ... çok iyi biliyorsun bilmiyomuş ayağına yatma
DiaBLoS Admin mservank' Alıntı: çok iyi biliyorsun bilmiyomuş ayağına yatma Genişletmek için tıkla ... hadi be gercekten biliyormuyum? ciddi olamazsın.
mservank' Alıntı: çok iyi biliyorsun bilmiyomuş ayağına yatma Genişletmek için tıkla ... hadi be gercekten biliyormuyum? ciddi olamazsın.
elmyra Üye evet yaa bende duydum ve yakında açıklayacağım microsoft admin namı değer Ali aşıkmısss arkadaslarrr
elmyra Üye yaaa yetkililerlee ne alakasıı varrr katıldıdaaa katılmamıı dedikkkk hemm bendee msn sii yokkk pmdenn msn sinin bildirirseee nedenn almayalımm kiii hemm yetkilidee kimm oluyormuşşş
yaaa yetkililerlee ne alakasıı varrr katıldıdaaa katılmamıı dedikkkk hemm bendee msn sii yokkk pmdenn msn sinin bildirirseee nedenn almayalımm kiii hemm yetkilidee kimm oluyormuşşş