Planlanan Buluşmalar Maxicep İZMİR Buluşması

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Maxicep İZMİR Buluşması
::... MAXİCEP İZMİR BULUŞMASI ...::
Arkadaşlar maxicep üyeleri olarak 6 Kasım 2010 tarihinde saat 15:30
İzmir Enternasyonel Fuarı önünde buluşalım...

İsteyen arkadaşlar siteye koymak için ve hatıra olması için kamera,fotoğraf makinası getirebilirler..

eğer daha değişik bir tarih istiyorsanız buraya yazabilirsiniz ve diğer üyelerede uygunsa o tarih olur..
 
Tepkiler: hobba11

Ozan

Admin
Havalar İzmir de hiç belli olmaz muhtemelen Kasım başlarında soguk yagmurlu olabilir o yüzden düzgün bir bulusma olusturabilecegimizi düşünmüyorum, ilkbahar da oldukça güzel bulusmalar yaparız diye düşünüyorum
 
    Konu Sahibi
evet.. ama kasım ayında bazen hava tişört giyebilecek kadar sıcak oluyor

izmirin havası belli olmuyor :d
 

Perfect!

Üye
bu sabah 20 dakikam izmirde geçti. saat 6 civarında. dondum resmen sadece 5 dk dış hatların önünde durmama rağmen

ama aklımda bi izmir buluşması var. olursa güzel olacak
 
Yakın zamanda yapılırsa gelebilirim manisadan (:
 
    Konu Sahibi
havaların iyice ısınmasını bekliyoruz.. daha sonra güzel bir buluşma yapılacaktır..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...