maxicep için klima vakti

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
maxicep için klima vakti
evet cankuşlar forumda dolaşırken çok sıcak oluyo artık foruma klima şart 2. el bişi ortaklaşa alalım derim .Paraları hesaba gönderin benim ben ayarlıcam artık bişiler
 

FlaxLy

Üye
Gönderdim. Afedersin ama nereye koyacaz
 
    Konu Sahibi
sağuk bişi içerim onlar olmaz
 
Sıcakta çay harareti alır derler ama ben öyle bir etki görmem daha fazla içimi yakar
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...