Maxicep Hikayeleri...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ßurçiN

Üye
    Konu Sahibi
Maxicep Hikayeleri...
Negative : Chavrash database gene doldu yaa..
Chavrash: daha 5 dakika önce 40 GB yer sildik ya
Leiche : 1 milyar kişi yazıyor . Tükürseler boğulacaz beaaa..
Chavrash: Yaa üye alımını kapatsak mı ki ?
Negative : Ben günde 1000 üye siliyorum..

-----------------------------------------

Leiche: Adama bak 2 tane mesaj yazmış yaa !!!
caldere: Yuhhh!!!!
Leiche: Babasının database sanki
Negative: İP sine bak hemen banlayalım.. Hatta İP sinin 100 fazlasıyla 100 eksiğini de banlayalım
Chavrash: Yaw 100 eksiğinin ne suçu var ?
Negative: Kurunun yanında yaş olayı..

Chavrash: hmm.. neyse kalan sağlar bizimdir
 

CoYoTe®

Üye
Çok iyi Ama Ban Sebebi Galiba
 

ÁŔÁŚ

Üye
he yaw bu arkadaş niye banlandı merak ettim hakkaten
 

Caldere

Üye
Bunu ben yazdım burçin yazmadı
 
seli84: salih buluşmaya galiyormusun?
salihyet:van-hoidonk tan kombine bileti var bana varecek..gelemem..
seli:hangi takımda oynuyor o
salihyet:kombine biletini verecek tatile gidecekmiş

işyerinde patron soru yağmuruna tuttuğu sırada
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...