maxicep herkesi banlıyor

muhsin13

Üye
    Konu Sahibi
maxicep herkesi banlıyor
 
Tepkiler: OttomaN TigeR, yaren_dede ve _RYUK_

UpOneTR

Üye
iyi yapıyor
 
Tepkiler: OttomaN TigeR
Nisan 1 şakası olsa iyi olur, yoksa araya seni de katarız bak.
 
Tepkiler: CV-Aurora

muhsin13

Üye
    Konu Sahibi
maksadı aliyyemiz tebessüm etmek sayın OttomaN TigeR
 
Tepkiler: OttomaN TigeR

EroL

Emekli Yönetici
İç dış banlama 20TL
 
Tepkiler: 0MG90, mürteza16, Murat Alper ve 4 diğerleri

reaurora

Üye
iyi bir üye olursan kim bilir belki bir gün sende ayın üyesi olabilirsin. (şirinleri kötülerde görüyor)
 
Tepkiler: GDDR5 ve Invoke
dibini de sıyıttırııverin maxicep komutanım ekmaanan sünnet idiverin sevaptır da