Maxicep hakkında adminlerden rica

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

fk555897

Üye
    Konu Sahibi
Maxicep hakkında adminlerden rica
Ben adminlerden birşey rica edeceğim. Bizim attığımız mesajlardan yapılan alıntılar bize bildiri olarak gelse böyle birşey mümkün mü? Lütfen cevap verin. Böyle birşey olursa çoğu kişinin işine yarayacağını düşünüyorum.
 
Bu daha önce tartışıldı ama tam olarak bir sonuca varılamadı
 

Haydar

Emekli Yönetici
sanıyorum üzerinde çalışılınıyor
 
Daha önce çok kez tartışıldı ve admin tarafından yapılacaklar listesinde olduğu belirtildi.
 
bende bu yuzden adam bana küfür etsede... alıntı yapıp cevap yazdığımda, adamın haberi olsun diye beğen butonuna tıklamak zorunda kalıyorum... sonra yorumu şikayet edince neden yorumu beğendin deniyor... acaba sistemin eksiğinden olabilirmi?
 
Tepkiler: CABBAR, Süleyman ve asigsasi

asigsasi

Üye
bir beğen butonunu kullanmak ne kadar zor geliyor millete senin yazdığın mesajı görsün istiyorsan bildirim amaçlı kullan ne olacak çok mu zor konu açıyoruz onaylarken bile bir mod hariç beğen butonuna basılmıyor konunun onaylandığı için bildirim amaçlı bile kullanılmıyor
çok mu zor bu butona basmak
oysaki o bildirim ona geri dönecek ..?
 
Tepkiler: -Akıncı, Süleyman, hikmet366 ve 2 diğerleri

Nextman

Emekli Yönetici
Arkadaşlar bildirim ve benzeri konularda izlenimleriniz göz önünde buludurulacağından emin olabilirsiniz.Basit bir yapı isteseydik çoktan hizmete geçirmiştik ,lakin siz değerli üyelerimiz için en iyisi nasıl olur konularını hep gündemimizde tutmaktayız.Bu site kendisini bir çok kez kanıtlamıştır.Ve bundan sonrada böyle olacaktır.Saygılarımla
 

CABBAR

Üye
Konu takibi açısından çok iyi olur. Ben buna benzer bi konu açmak istemiştim ama onaylanmamıştı.
 
Tepkiler: yaren_dede

Reşwan

Emekli Yönetici
Arkadaşlar daha önce bu konu hakkında epey konular açıldı ve konuşuldu.
Bu konu hakkında diyebileceğim, ilerleyen zamanlarda alıntılanan mesajların bildirimi ve bazı özelliklerin daha ekleneceğidir.
Listemizde olan tüm eksiklikleri tamamlayacağız inşallah.
Keyifli forumlar
 
Tepkiler: Nextman
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...