maxicep günlük..

CoDeYs

Üye
benimde hatırladıgım kadar sen hortlatmiştinda
 

Dafny

Üye
ayy pardon konuları karıstırdım cok ozur dlerim.
 

kol@j

Üye
şaftım dağılmış bu günlerde...
bilayalar dökülmüş... yağsız gresörlükte dönüyorum...
fişi erken çekiyorum... erken uykum geliyor...

hayırlı olur inşallah
 

minoo

Üye
garip gunler geciriyorum gunluk
okula gitmek istiyorum kafam dagiliyor :/
 
50 mesajın yoksa yazamassın diyo

--------------- Ekleme ---------------

Başka haberleşebileceğimiz bi yer yok mudur acaba

--------------- Ekleme ---------------

Bi arkadaş bi yardımcı olsa
 

Nadir

Emekli Yönetici
kendi profiline yazamıyor musun?
 
Nadir hocam

--------------- Ekleme ---------------

50 mesj olması lazım diyo
 

Nadir

Emekli Yönetici
sor bakalım.
Tuba kızma lütfen.
 
inşallah okursun. 6500 slide içinde golf tour diye bi golf oyunu vardı. O oyunu 5800xm ile oynayabilirmiyim. Oynayabilirsem nerden bulabilirim. bu bölümle alakalı deil ama nadir hocamı buralarda gördüğüm için buraya yazıyorum. Affola
Yardımlarınız ve anlayışınız için teşekkür ederim

--------------- Ekleme ---------------

tüh ben o oyunu sevmiştim. yine de saolun.
 

Nadir

Emekli Yönetici
Mert gene karıştırmış ortalığı..
 
    Konu Sahibi


--------------- Ekleme ---------------

ya şu reklamdan nefret edıyorum cıkmak zorundamı her yazdgmn altında


 

minoo

Üye
berbat bir gun.birisi hesabima girmis adima kufuru basmis
 

CoDeYs

Üye
bugun hiç güzel geçmedi onunla konuştum biraz keyıflendim ama içimdeki bu huzursuzluk benı mahfetti
 

kol@j

Üye
Ah günlük ah ah... dünüp avatar yorumsuz geçti... Negative de gelmedi iki gecedir. hem kapı hem pencere açık, sokağımdan bile geçmedi adam. benim gibi delikanlıya yapılır mı böyle ?
 
haci gunluk nbr ya k.bakma gelemiorum su gunlerde xD

hadi gorsrz kendine kip xDD