maxicep günlük..

minoo

Üye
sevgili günlük..ben istemedikçe lanet olası kısmetim açılıyo bugün 3 teklif aldım
istemiyorum arkadaş rahat bırakın ya istesem bu kadar olmaz he
 
haLLo gunLuk abLââ

sana anLaTacagim cok sey war.
bugun LaneT oLasi hasTaneye bi dha giTTim yarin bi daha gidicem
bu yasimda gizLi seker cikTi sabahTan beri muTsuzum.


oLecekmiyim sence ?

simdiLik bu kdr hade gorsrk


nerde kaLmisTik ??

2 gun once eski sewgLiLermdn bri msJ aTms.arayip kufredip kapaTmisTim.
cnm cok skLsada hosuma giTTi bni haTirLamasi.bugnde onu affeTmemi isTio.
bi soz var.en cok nerede muTLu oLduysan basini hep oraya cevirirsin die.
onun yeri hep ayriydi.ama yasadigm syLer koLay hafif seyLer degiL karar veremiorum yardim eT bras anca susuon yaaa
 

minoo

Üye
ayyyy gunluk zaten hastaym
nyse benim derslerm var..hee gunluk bugn matematkten kucuk quiz gbi bsey yapti hoca.butun sinif basima toplandi pinar cevap ne pinar bna da soyle super bi duygu ya
 

CoDeYs

Üye
mrb günlügüm...
bugun sanah dersaneye gittim hava güzeldi eve döndugumde bi yagmur bi yagmur afedersin donuma kadar islandım vala :d
bide bu 8.cı seferdir aşkta hayal kırıklıgına ugruyorum hep olumsuzluklar benı buluyor neden anlamadımkı hayat duygusal olarak hep benı koşeye sıkıştırıyor ..
ve bidaha kesinlikle bi kızla çıkmamaya karar verdim egerkı bende dürüstçe degilde alçakça sevseydım zaten bi ara sinirden oyle yaptım nasıl kızlarla şansım donuyodu ama baktım olmuyor günaha giriyorum böşverdim gitti...
artık tek hedefim yanlızlık hiç bi kız istemıyorum hayatımda gerçi 4 cuden sonra hep dedim ama yıne bi vukaat oluyor ne yapayımkı oda benım kaderım..
bundan sonra aşk sayfamı kapatıyorum eskı zaman gibi sadece işini görmek amacıyla neden dicen ozaman zevk alırken şimdi sadece uzuluyosun ben artık uzulmekten çok yoruldum ee malum 8 tane 9 yapsakmı la anlamadım yokya yapmıyım yeter zaten senınde kafanı şişirdim zaten..
demekki neymiş aşk meşk palavraymış bügünün sonucuda buymuş!!!!!
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Sevgili günlük..
Bugün bizim Sinif amele gibi kullanıldı.. Kamyonla sıra getirmişler hepsini bizim sinif taşıdı..
 

kol@j

Üye
sevgili günlük her ne kadar cevap veremeyeceğini bilsekte böyle garip guaraba bir hitabet kullanıyoruz..

neyse geçelim ayrıntı martaval işleri

şu negative' in işi zor ha... adam ne ima dan anlıyor ne kinayeden ne de adamın halinden...
bir tek aynen söylemediğim kaldı...

şu avatarına yorum yapmak istediğim özellikle üç kişi vardı ikisi kaldı...
birisi sahra25 diğeri negative... sahra 25 ' e hissettirmedim neyse de...
şu negative'in etrafında 50 tur attık... hatta avatar yalancısı konusunun etiketini düzelttirdik
yok ya adam tın tın... anlamıyor

"sıkıysa bizim oralara gelin loooo"
emekli başçavuş gıllı ali
aha böyle adama bir meydan okumadığım kaldı
 

minoo

Üye
ne saçma bir gündü yahu
 

CoDeYs

Üye
MRB
bugun okadar keyıfsızım kı anlatamam keşke ben senın yerınde olsamda sadece başkasının derdini dinlesem her zaman şansımın çok ıyı oldugu söylenır ama neden ben tam tersını yaşiyorum sadece onu anlamadım offf offf şimdi sigara olsaydı nasıl içerdim ama bıraktım başlasammı gene şimdi saglıga zararlıdır denır ama ondan daha kotu bir etkıde var!!!!
 

Dafny

Üye
bugün cok guzeldi yaa gezdik oturduk limonota içtik bni kıskandırdgnda çaktım bi tane suratına lakk
 
    Konu Sahibi
günlük konumu hortlatmıslar
 

Dafny

Üye
ben hortlattım
 

minoo

Üye
ben hortlatmadm mi yahu