maxicep günlük..

minoo

Üye
qünlük qüzel bi qeceydi çk eqlenceli
 

Aksi

Üye
Gördugum bıldıgım hersey yalan...
 

Aksi

Üye
haydut / yalan
sarksından sözler (=
 
    Konu Sahibi
selamunaleykum günlükcüm nasılsın yaa..
dün gece 4 e dogru yattım inanabılıyormusun 4
sabah 1bucukta uyandım ..kardesım seyıt msj atmıs napıyosun abla dıye
ardından uyanıs yemek toparlanma derken haberlere baktım siteye girdim
günlük dısarı cıkasım ya ama cıkmıycam ..bunaldım galıba
aslında güzel bır makyajın ardından kendını dısarı atabılırım ama yok yapmıycam

ders calısmam lazım benım ..kafam karısık
bırılerıne sataşmam lazım
belkı bıraz aglarım ne dersın günlük
cok sıkıldım be günlük kafam karısık
bunaldım işte
ama yınede mutlu olmam gerek
Senı sevıyorum günlük ama bı senı bı senı
 

minoo

Üye
Günlükcüğüm nasılsın canım
laflıyoruz msnde Sibelimle keyifler iyi takılıyoruz öyle
 

kol@j

Üye

günlük selamını belki almamıştır selamını üstüme alıyorum...
aleyküm selam...
iyi niyatle...
hayırlı forumlar...
 

minoo

Üye

günlükcüğüm merakla bir konuya cevap bekliyoruz sanırım eğlence çıktı bize
 

minoo

Üye
düşünüyorsun o halde varsın
peki ala düşün bakalım
 

minoo

Üye
öhöm öhöm ..
sevgili günlük..üniversiteli olmak gerçekten de zormuş.okul başlayalı 2 hafta oldu ama şimdiden fotokopiler,ders notları,kitaplar,sorulaar... boş bırakmak da olmaz.ama güzel bir tempo
yoruldum
 

Mert

Üye
Sevgili günlük;
Bugünde bir okul gününü geçirdim. Lise gerçekten eğlenceliymiş. Konular 6-7-8 in tekrarı(çoğu) olduğu için daha bi güzel geçiyor.Bugünüme ayrı bir heyecan katan olay ise Pascal Nouma nın ablamın okuluna(ODTÜ) ye gelecek olması. Formamı ablama verdim. Beni aradı ve imzalattığını söyledi
 

Perfect!

Üye
lanet olası günlük ( )

bi sene daha öss ye hazırlanıyorum ve ben yine burdayım

şimdi gidiyorum
 

minoo

Üye
misafir geldi yalan oldu ders..neyse ki bugün Nazım Hikmet Kültür Merkezi'ne gidip çalışmıştık arkadaşlarla..iyi oldu

--------------- Ekleme ---------------

lanet olası günlük ( )

bi sene daha öss ye hazırlanıyorum ve ben yine burdayım

şimdi gidiyorum
bu gidişle biz birbirimizi daha çoook arayıp soru çözeriz birlikte mobil soru
 

Perfect!

Üye
sorarız tabide seneye unide olcam bende ordan sorarz artık
 

minoo

Üye
ins kardesim
Gunlukcum cok fena hastayim ölüyorum.bugün bos günümüz yatiyorum evde.cok sacma bi gün.insanlar cok basit.
ama o yanimda ya tamamdir takmam ben bir seyi.neyse ben simdi gidiyorum yemek yicem.kib günlük yavrum.
 

CoDeYs

Üye
naaber günlük:..
bugun hiç bişey yapmadım kız sinirimi bozdu konuşmuyorum onunla çunku bana fena şaka yaptı , agzını ortasına çakamadımda .neyse bende onu sinir etmeye gidiyorum by by by by by
 
haLLo gunLuk abLââ

sana anLaTacagim cok sey war.
bugun LaneT oLasi hasTaneye bi dha giTTim yarin bi daha gidicem
bu yasimda gizLi seker cikTi sabahTan beri muTsuzum.


oLecekmiyim sence ?

simdiLik bu kdr hade gorsrk