maxicep günlük..

    Konu Sahibi
kendimden nefret ediyorum/
 
Herşey gözümde anlamını yitirmiş durumda
 

Benim ise herşey gözümde anlamını bulur durumda Sende kısa zamanda huzura kavuşursun inşallah
Düşmeden kalkamazsın.. Tek kanatla uçamayacağın gibi (;

Uzanmak istediğine uzanamazsın,
Bilirsin imkansız olduğunu,
Alev alev yanar için,
Derin bir iç çekersin,
Ve; 'herşeye eyvallah' dersin,
Gidenime de, kalanıma da,
Gelenime de EYVALLAH...! ( ___kaptan___ )

haklısın abi
 
sıradan bi gündü
Sneijder bi saate kadar gelir diyolar yarın sabah öğreniriz artık
 
    Konu Sahibi
böyle bırsey ıste : )

 
sevgili günlùk bügün gittiğim maça ayağım kırılsaydıda gitmeseydim
 
    Konu Sahibi
nobetten cktim.su saate kadar uyumadim.ama simdi uykum geldi.d
 
Sevgili günlük, bugün O'nunla konuşamadım çok huzursuzum
 
1.111. Mesaj

Bugün idare ederdi Sakin geçti,her zamanki gibi sürekli aklımdaydı.Ama bu gün fazla üstüme gelmedi çok fazla düşünmedim.Eğlendim kafa dağıttım
 
    Konu Sahibi
kitap yaziyorummmm=)
 
Sevgili MaxiGünlük

Bugün misafirlikteydim, sıkıntıdan patlar 836384949925151 Parçaya bölünürüm kanısına varmıştım ama çok şükür iyiyim süperim vallahi
 
Sevgili MaxiGünlük..

Son 2 gündür ne oluyor bilmiyorum ama sürekli evde bir başıma kalıyorum anlamadım gitti