Tuba.Erva
Üye
-
Konu Sahibi
-
kendimden nefret ediyorum/
Benim ise herşey gözümde anlamını bulur durumdaHerşey gözümde anlamını yitirmiş durumda
Benim ise herşey gözümde anlamını bulur durumdaSende kısa zamanda huzura kavuşursun inşallah
Düşmeden kalkamazsın.. Tek kanatla uçamayacağın gibi (;
Sevgili MaxiGünlük
Bugün misafirlikteydim, sıkıntıdan patlar 836384949925151 Parçaya bölünürüm kanısına varmıştım ama çok şükür iyiyim süperim vallahi
Çok şükür ki patlamamışsınız
Heheaz daha paramparça olacaktım madmazel iyi yırttım
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?