maxicep günlük..

Joker.

Üye
Sevgili günnlük bugün bizim sınıfta (lakapı slk m0l filam) türkçeci yazılı okurker öznel ve nesnel yargıları hiç birii yapamamış söyle o sırada çöp atatken bi baktım günlük yazıyo soyalde ise o günlükten sayfaköparıp oraya notlı aldı
 
99.. Günlük bu kadar zaman sonra sana denk geliyorum ve denk geldiğim sayıya bak.. 99.. Sahibin gerçekten güzel bir insan olmalı..
 

minoo

Üye
Günlük bi şarkıya takılıp kaldım. Cins cins davranıyo zaten deli ediyo beni. Zaten ifade de kullanamıyorum ama çok sinirliyim aslında. Pm atıyoruz, cevap da vermiyo. Unutmuşmuş. Neyse bişey demicem bu konuda..
Bütün gün uyudm zaten uykm yok.
Pazar gnü arkadaşlarla çıkmak için yarın evde temizlik yapmam lazım. O yüzden erken uyanmam lazım. Ama uykum yok benim.
Bi yandan burda yorum yazarken bi yandan da aklım kitabımda. Okumuyorum ne zamandır. Pcnin yanında duruyo. İçim gidiyo. Pc kapatıp okumak istiyorum ama mimi msnde. Çıkamıyorum. Hem çıkmasam da çok yazıyo sanki. Çok tezat bi durum içindeyim şu an. Çok pis isyan edicem bi gün. Ama gel gör ki kıyamıyorum. Bilmiyorum. Şarkımı dinlemeye devam edeyim ben en iyisi. Hoşçakal günlük...
 
Tepkiler: vapur dumanı

SHS

Üye
sevgili günlük forumda anlamadığım şeyler var kimseyle paylaşamıyorum, senle paylaşabilir miyim?
 
Tepkiler: vapur dumanı
sevgili günlük forumda anlamadığım şeyler var kimseyle paylaşamıyorum, senle paylaşabilir miyim?
benle de paylaşabilirsin hatta sor anlatayım acayip bomba havadisler var bende

Neyse sevgili günlük sabah kulağım ağrıdığı için 4:30 da uyandım..Ihlamur kaynattım kendime.Bal attım içine de,bi güzel içtim.07:15 sularında dışarı çıktım.Kulaklıklarımı taktım ve yolda dinlediğim şarkıya kendimi kaptırıp oynaya oynaya 1 saate yakın dolaştım Sürekli 5 bıyık topladığım ağaçtan yine biraz hasat yaptım ama bu sefer sahibine yakalandım Onunla kısa bi süre dalaştıktan sonra özrümü dilemenin verdiği huzurla eve döndüm..Tuhaf belgeseller izleyerek gün boyu burda takıldım.Aralarda günlük olağan telefon görüşmelerimi yaptım..Bi ara annemi özlediğim aklıma geldi.Çok üzüldüm bi anda ve nedense ona bişi olursa ne yaparım korkusu sardı bir anda Neyse o moddan çıkmak için beni çok güldüren bir oyun havasını dinleyeyim dedim ve gülme krizim tuttu yine.Yeni yeni geçiyor etksi..Sanırım depresyona giriyorum
 
Tepkiler: SHS
10.11.11
10 yıl boyunca beklediğim gün pat diye karşıma çıktı...
gittim,gördüm,oldum..gibi bişey oldu..

Şimdi ise bunun geleceğim olmasını istiyorum çünkü tüm geçmişim bununla doluydu..
Ama var olanı silmem isteniyor bunuda yapamayacağım..
nasıllllllll??? nasıllll?
bişey bi yol bulmalıyım ikisi bir arada olmalı
NasıLLL NasıLLL ???


----------Eklendi @ 01:53:09 ---------- Yazıldı @ 01:52:53 ----------

Salı günü =|

----------Eklendi @ 01:54:47 ---------- Yazıldı @ 01:53:09 ----------

Zeytin Ağacı

----------Eklendi @ 01:56:02 ---------- Yazıldı @ 01:54:47 ----------

Gemlikkk Gemlikk
 

SHS

Üye

benle de paylaşabilirsin hatta sor anlatayım acayip bomba havadisler var bende


olabilir

----------Eklendi @ 08:11:04 ---------- Yazıldı @ 08:09:09 ----------

neyse günlük, sabah erken kalktım ki rahat rahat nette takılayım, akşam bi kaç defter karıştırmıştım forumda paylaşmayı düşünüyorum içindekileri, şimdilik görüşürüz
 
    Konu Sahibi
günlük dün cok guzeldı
ıstedıgımı ınatla yaptırdım cok mu inatcıyım ne
ama olsun karsımdakıde mutlu oldu sonunda
cuma aşılar baslıyoo
yirim ben hepsını yaa
umarım bu aşı sezonunu da kaçanları toplayarak kapamayız
 

pelın_

Üşüdüm islandım ama güzel bi tlf konuşması yaptım
sanırım yeniden ve yeniden
 

SHS

Üye
yoruldum artık günlük
 
Günlük bitti artık o güneş. Günlerdir yanan güneşim söndü. Artık beni ısıtmıyor...
 

pelın_

sıradan bi gün
 
"sürpriz" doğum günü

kimse fısıldamadı çaktırmaaa
 
Sevgili günlük artık güneşime yüz vermeyeceğim teklif ediyoruZ çıkmıyor sonra tekrar çaktırmadan bakıyor ben ne yapayım