maxicep günlük..

pelın_

aynı anda hem mutlu oldum hem çok üzüdüm
arkadaşmıyız ewet yanımdamı ewet ama neden üzgünüm bilmiyorum
 

minoo

Üye
Günlük, 2 ilginç günün ardından yatışlardayım. Boş günüm bugün. Kahve içiyorum ohhh missss. Tuba da olaydı iyiydi
Yarın şirkete gidiyorum. Özledim uzmanlarımı
Staj defterimi de hla dolduramadım Ayıp sana minoo..
Neyse ben bi cv doldurayım da kariyer merkezine göndereyim. Boş durmamak gerek. Çalışmalıyım
 
off dün çok kaçırmışım yine gececilere dökülmüşüm bu sefer
eyyi bari tubim yalnız bırakmamış orda..
Yav içince ne varsa anlatıyorum hay çenemi
bu huyumu sevmiyorum ama çokta umrumda diil zaten ayda bi kere dağıtıyoruz o kadarda dağıtalım dimi
gecenin ardından anca kalktım da doğrusu anca kaldırılabildim sofrada tarhana çorbası vardı oh mis gibi bi çorbamı kaşıkladım kendime geldim super star life izliyorum benimo yiyorum yatışşş


----------Eklendi @ 13:00:22 ---------- Yazıldı @ 12:56:52 ----------

oha varmısın yokmusındaki yarışmacı hatun sunucu olmuş bu karıda vardı zaten bi haşna fişne
 
Tepkiler: Tuba.Erva

minoo

Üye
Günlük, Ankara gezimiz bitti Bitti ama ben de bittim..
Anıtkabir'e gittik, bir kaç yere daha gittik ama söyleyemeyeceğim çünkü siyasî. Ulucanlar Cezaevi Müzesi'ne gittik. Tam bir felaketti! Hiç ağlamadığım kadar ağladım. Ankara'ya giderken çok neşeli gittik ama dönerken öyle değildi. Çok kötü yaa
2 gündür uyumuyorum + hiç ağlamadığım kadar ağladım bugün. Kötüyüm.
 
günlük düğüne gittik yağmur fırtına bi bastırdı dondum soğuktan öyleki bi ara ellerim uyuşmuştu
 

pelın_

pelın_

    Konu Sahibi
ıkı kıtap sıparısı verdımkı hayran kaldımmm hemen gelsın gelsın
 

minoo

Üye
Günlükcüm ektim bugün okulu. Çok uykusuzdum. Uyudum valla 2'ye kadar Sonra takıldım evde. Film + kahve falan. Akşam arkadaşlar aradı. Beni aldılar, biyerlere gittik. Takıldık biraz. Tavla oynadm arkadaşla. Çok pis yendim her zamanki gibi
Sonra telefon geldi, arkadaşın işi çıktı biz de kalktık.. Birazdan film izleyeceğim. Merlin 4.sezon 2.bölüm yayınlandı bugün
 
iznim cuma iyi bari en yoğun günlerden birinde yatışş denk geldi güzeeeeeel (:
 
gün diye işte buna derim ben içim kıpır kıpır hala
 
Tepkiler: vapur dumanı

pelın_

çok sinirbozucu bi gündü hala başım ağrıyo
 
    Konu Sahibi
dün cok guzel vakıt gecırdım .resmen muhabbetıne doyulmuyo
cok sevıyorum onu cook
sinirlerimi zıplatma dese de arada
 
-İşte buradasın.
-Bizi oldukça korkuttun.

-Neredeyim?
-Şimdilik güvendesin.
-Bunu seni aşağılamadan nasıl incelikle söyleyeceğimi bilemiyorum..ama güya ikimiz birlikte olacaktık.
-Umarım kullandığım lisanımın kusuruna bakmassın.. ama bence bunu, anlaşmanın canlılığını korumak için yaptığımı anlayacaksın.
-Şu anda seni elde etmek gibi bir niyetim kesinlikle yok.
-Aslında..saldırganlık yapacak hiçbir düşüncemde yok.
-Bana, herşeyi olan adam diyebilirsin.
-Ama yine de..paranın satın alamayacağı birşeyin eksikliğini çekiyorum.
-Aşk mı?
-Yaklaştın.
-Gerçeği, demek çok daha doğru olur.
-Benim aradığım şey..gerçek bir an.
-Hayır, gerçekliğin anı.
-Bu yalan dünyanın içinde.
-Birden öylecene oluşuveren..o an..o camdan bir yumurta veya kumdan bir kale gibi..işte o kırılgan, hassas an..yalnızca numara yapmayan biri tarafından sağlanabilirdi.
-Oyuncu olmayan biri.
-İşte o sensin.
-Anlamıyorum.
-Seni bu odaya getirtebilmek için küçük bir servet harcadım.
-Bu altın kafese.
-Güya kendini bana teslim edecektin.
-Tamamen fiziksel bir olay.
-Bedenine sahip olabilirim..ama seni sen yapan..o elle tutulamaz, tarif edilemez ruhuna asla.
-Hiç bilemeyeceğim ruhuna.
-Ama yinede kesinlikle yapmak istiyorum.
-Üzgünüm.
-Çok iyi birine benziyorsun.
-Sana yalan söylememi mi istiyorsun?
-Hayır, istemiyorum.
-Senden tek istediğim..çok küçük bir an.
-Zorla güzellik olmadan..ama sade bir şekilde bir erkek ve kadın gibi olsun.
-Gözlerinde o saf gerçeği..bana kendi özgür iradenle teslim olduğunu göreyim.
-Mecbur olduğun için değil..sende istediğin için.
-Elbetteki çok değerli bir mücevher gibisin..sana hak ettiğin değeri vereceğim.
-Sana özgürlüğünü vermeye hazırım.
-Saf ve tüm özgürlüğünü.
-Gündelik hayatın ağır ve sıkıcı işlerinden özgürlük..hayallerindeki özgürlüğü.
-Acıdan özgürlük..sorumluluktan özgürlük..suçluluktan özgürlük..pişmanlıktan özgürlük..üzüntüden özgürlük..kaybettiğinden özgürlük..mutlu olmak için özgürlük...........
-Gözlerini kapatma.
-Bana bakmanı istiyorum.
-Aşk için özgürlük.
...........
...................



 
Tepkiler: pelın_ ve vapur dumanı

pelın_

Anam o neydi öle
güzelmiş valla
gün erken başladı ilk esranın sesni duydum bide topuk sesi
sonra çoluk çocuk seni ayy fenaydı
 
Çok yorucu bir gündüüüüüüüüüüü offfffff
Baş ağrım hala geçmedi
Hafta sonunu iple çekiyorum alışveriş listemi hazırlamaya başladım, yorgunluğumu alacak tek şey.
 

pelın_

gün yine çok erkenbaşladı hiç beklemedim biri aradı ne diycemi bilemedim off bugün erken bitmeli