ben üniversite ikinci sınıfta yaz stajım bitti diye göbek atmıştım demekki uzmandan uzmana fark varGünlük, stajım bitti. Bugün son gündü. Çok ağladım yaGitmek istemiyordum ben Bana da süpriz yaptılaaar. Çok seviyorum uzmanlarımı. Kötü bir gündü ama. Bütün gün ağladım stajım bitti diye :/
Günlük, stajım bitti. Bugün son gündü. Çok ağladım yaGitmek istemiyordum ben
Bana da süpriz yaptılaaar. Çok seviyorum uzmanlarımı. Kötü bir gündü ama. Bütün gün ağladım stajım bitti diye :/
aynen valla bende staj bitti diye sevinmiştim ama demekki yere göre fark ediyor.ben üniversite ikinci sınıfta yaz stajım bitti diye göbek atmıştım demekki uzmandan uzmana fark var
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?