maxicep günlük..

Elektr0

Üye
final btti gnlük iyi beklemiyorum yaa
 
    Konu Sahibi
sabah ezani okundu .kadir gecesi.. inanclarmdan dolayi bazi seyleri tadinda birakiyorum.bukadar basit iste..insan ektigini bicerms dogru.ama dusene tekme vurmak erdemlik midir? sen ne dusen nede tekme vuranlardan eyleme bizi.sen dogrudan sasirtma.insan kalbiyle dusunurmus .) amin
 
çok güzel bi gün daha bitti. yarın tekrar teyzeme gidiyorum
 
günlük big year yaklaşıyor denizleri aşıcaz süper olucak...SYMBIAN3 SERIES krallığından sonra KIA SERIES yapıyoruz N8C7X7RIOC'EEDSPORTAGE

----------Eklendi @ 03:41:18 ---------- Yazıldı @ 03:32:12 ----------

sonrasında esas SERIES geliyor
Marvin
Sunshine
Spartacus


----------Eklendi @ 03:42:49 ---------- Yazıldı @ 03:41:18 ----------

2012....
 
    Konu Sahibi
ne garip ilerledigini saniyosun ama bi bakiyosun ayni yerdesin.ayni insanlar ayni tavirlar ayni huylar. kendini mi kandiriyosun.yoksa asil yüzünü gzli mi tutuyor bi sure herkes anlam veremiyorum ben.sebnemi kiskaniyorum bazen.cunku onu gören bir murat baska yok.onun guzellgni kelimelerini herseyini..
 
günlük üstteki de olmasa seni hatırlamıyorum affet beni. Yarın bayram
 
    Konu Sahibi
bugün bayram erken kalknms yaa.ben yeni uyandm.ve smdi süper bir kahvalti yapcam 1 ay uzerine.mutlu oldum
 

Silinen Üye 166392

Kapalı Hesap
bu bayramki hasılatım günlük;

gelir
babamdan 50 tl
annemden 20 tl
dayımdan 5 tl
teyzemden 10 tl
dedemden 50 kuruş

gider
5 yaşındaki yeğen: -20 tl
13 yaşındaki yeğen (sevgilisi varmış): -35 tl
kardeş: -10 tl
mahalledeki çocuklar: -20 tl

net olarak elde kalan kazanç: 50 Kuruş
 
günlük madem söz paradan açılmış 1.400TL cebe attığımı sölemiyim ayıp olur

----------Eklendi @ 23:12:44 ---------- Yazıldı @ 23:11:42 ----------

hişşşşşşşşt sessiz kimse duymasın LiVe affialite marketing (:

----------Eklendi @ 23:14:38 ---------- Yazıldı @ 23:12:44 ----------

he bu arada 2012 yılına sadece 4 ay kaldı
 
naber günlük
10.30 gibi uyudum. 19'da falan kalktım. Yani no money
 
Tepkiler: __xXx__
kesinlikle geçmiş iki asrın en bomba senesi olacak milenyum halt etsin
 

__xXx__

Üye
naber günlk allahını kitabını seversen yardım et babam beni gebertecek
 
    Konu Sahibi
sonbahar gelmis saclarm elime gelmeye basladi gunluk.
herseyi batrmakta üstume yokmus.anladm
 

minoo

Üye
Günlük, çok sinirliyim ya. Kendimce plan yaptığımda, annemin bir köşeden çıkıp ''ce eee'' der gibi ''biz şuraya gidiyoruz ve sen de geliyorsun'' demesinden nefret ediyorum

Zaten twitte de Hilal Cebeci deli etti beni
 
    Konu Sahibi
günlük resmlerı pcye attım
sımdı dogru odaya telefonuma bakmam gerek 1 saattr bakmıyorum.aramam gereken bırısı var ve ben anca ıslerımden fırsat buldum.(
bızm ambulans kaza yapms bıkac arkadasm hastanede yaralanmıs .sımdı gördum nette soktaym .S kactm
 
günlük geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum arkadaşıma allah şifalar versin zarar görenlere
 

minoo

Üye
Günlük, iğrenç bi bayram geçirdim. Pazartesi olsa da iş başı yapsak. Sıkıldım