maxicep günlük..

salim abimin bursadan ayrılması bana kendimi çok yalnız hissettirdi.. Bu kadar sevdiğim bi insanın artık bu şehirde olmadığını bilmek insana buruk bir hüzün veriyor... O en kalabalık mekan onsuz bir çöle dönmüş gibi...
Ama adam yaşıyor yaaa... Şimdi nişantaşında.. Vay be!
Salim abimin kapasitesinde ikinci bir abim olmaz heralde....
Hadi istanbul uzak bi yer değil gider görürüm diyordum kendime..
Ama son konuşmamızda bana fevzi istanbulu kaldıramayacağım ben parise gideceğim dediği an içimi soğuk bir buz tortusu kapladı.. Ama hakikaten bu dünyada salim abimin yaşayacağı bir yer varsa orası gerçekten paristir...
Yolun açık olsun abim.. Biliyorumki dünyaya nam olmuş biri olamasanda parise varlığını hissettireceksin....
 

Larismus

Üye
her gün evde yatıyorum. tekrar tekrar aynı şeyleri mi yazıyım
bugün sabah kalktım maxicepe baktım tv izledim pointblank oynadım gitar çalıstım tekrar yattm aksm iftara kalktm sonra yine burdaym
 

Silinen Üye 166392

Kapalı Hesap
her biten gün gibi bugünde bitti günlük
doğacak güneşle birlikte bakalım neler yaşayıp neler göreceğiz..
son yaşadıklarımdan mıdır nedir bilemem ama keyifsizim şu aralar.
neyse kitabım beni bekler hadi kal sağlıcakla...
 
hiç şüphe yokki senin kalemin, jack'in sokaklarda soyunmaya meraklı çizdiği güzel vücutlu bayanlardan daha fazlasını çizecektir....
 

pelın_

bugun nebıcım bı gundu ya
aclık yorgunluk hepsı bı aradydı sabah 7 de uyudum 10 uyandım
delı gıbı kostur kostur postaneye gıttım
nese orda işimi halledıp ewe geldımtemızlık tı falan öle gectı aksam spor hoca yıne ypmış yapcanı sankı kas yapcam arkadas nerde ağarlık var adam bana yaptırıyo
ezılcem bıgun gorcek
sonra ewe gıttım bu arada bı soguk hava anlatamam
nese hadı ablama gıdelım dedık sonra anahtarı kapınn arkasında unuttuk tabıkıde kapıda kaldık
1 2 saat onu bekledım arabada otur allah bekle yok sonnda bı cılıngır bulduk actı ve mutlu son burdayım
 

-efşan

Üye
off günlük yaa bugün yeni bir işe başladım çalışmadım aslında ama çok yorgunum yinede
ve yine yıkıcı bir haber aldım nasıl üzgünüm anlatamam birazda kendimden korkuyorum
 

Larismus

Üye
off günlük yaa bugün yeni bir işe başladım çalışmadım aslında ama çok yorgunum yinede
ve yine yıkıcı bir haber aldım nasıl üzgünüm anlatamam birazda kendimden korkuyorum
anlat anlat alıskınız biz burdan zten
 
Tepkiler: -efşan
bugün 3 kere avatar değiştirdim. Sonunda buna karar verdim.
 
bugün anlatmaya değecek pek bir şeyim yok günlük birazda sen anlat ben dinliyim ....

----------Eklendi @ 21:57:50 ---------- Yazıldı @ 21:56:16 ----------

günlük aslında şu herşeyi anlatan dilimi eşşek arısı soksaydıda akıllanana kadar sana bişey anlatamasaydım..
 
offffffffffffffffff ve offffffffffffffffff içim kan ağlıyor
 

-efşan

Üye
günlük anlatacağım o kadar çok şey varken çok sessizim yine
ne yapayım ki günlük delirdim galiba
 

pelın_

canım sıkılıyo mutsuzmuyum ne ya:
 

-efşan

Üye
off günlük off yaa çok sıkıldım burada biran önce çıkmak istiyorum yaa
 
günlük kendimi çok seviyorum yaa I'm the best fck of the rest nihahaha x]
 
günlük yazı rengimide çok seviyorum gittiğim her yerde kendimi belli ediyorum
 
bir gün şu big city life programına katılabileceğim bir evim olsun istiyorum...

----------Eklendi @ 14:00:57 ---------- Yazıldı @ 13:58:56 ----------

e tabi birde R8'im olsun istiyorum >=]

----------Eklendi @ 14:02:10 ---------- Yazıldı @ 14:00:57 ----------

telefonum N8 arabam R8....... =P
 
    Konu Sahibi
gunluk bugun pazar .yarin mesai var.sabah kim kalkacak offfffffffffffffff./