Tuba.Erva
Üye
-
Konu Sahibi
-
günlük şuan harry potter'ı izlemeye gidiyorum 22:00 da efsane başlıyor metrodayım bakalım yetişebilecekmiyim
ama yetişirim yaa en son woldemort asayı dumbledore'un mezarından çıkartmıştı güç gösterisi yaptı orda kaldı off manyak olucak yaaa çok heycanlıyım çok aa bi okadar korkuyorum acabaa nasıl bitecekkk ????????
Biteceği için çok üzülüyorum emmayı rupertı danielı weasly ikizlerini özlücem o kadro ayrılacaj en çok ona üzülüyorum offff
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?