maxicep günlük..

'Patron

Üye
günlük selam. sen biliyosun işte. hadı goruşrz
 

minoo

Üye
Günlük ya yaptığımız plana hep bi engel çıkıyo Bugün de olmadı
O zaman ben gidip kahvaltı yapayım. Daha yeni uyandım
 
Tepkiler: Tuba.Erva ve Silinen Üye 166392

Masha

Üye
günlük bugün çok yorgunum üzerimde gereksiz bir ağırlık var
 

minoo

Üye
Günlük, babam gece işe gidiyo saat 7'de. Annem de 7'de geliyo işten. Yemek yapmak falan bana kalıyo Bu sıcakta zaten mutfak güney cephede. Ölcem sıcaktan yani. Yemekleri de yaptım. Hava hafiften serinledi. En azından Güneş gitti. Oturdum balkona, aldım kahvemi oh keyif yapıyorum şimdi

Akşam da çok sevdiğim bir arkadaşım gelecek. Özledim
 
Tepkiler: harwired ve Silinen Üye 166392
    Konu Sahibi
ördeklerimin adını buldumm nıhayet günlük daffy ve mika
az önce banyolarını yaptılar şebekler .d
sımdı uyuma vaktı
bende cay ıceyım balkonda cay sefası var
 
Tepkiler: Silinen Üye 166392

Silinen Üye 166392

Kapalı Hesap
ben galiba aşık oldum günlük
bir kaç haftadır kendime dikkat ediyorum da, böyle hayata bakış açımın değişmesi, hayattan zevk almaya başlamam falan bunlar hep aşık olduğuma işaret
 
Tepkiler: Tuba.Erva
mükemmel bir gün diyordum ki taa ki bir fincan kahvenin üstüme dökülesiye kadar,bayandı birşey de diyemedim ama olsun bozamadı o da
 

Silinen Üye 2149105

Kapalı Hesap
günlük bu gün izinliydim akşama doğru arkadaşlarla denize gittik daha yeni geldik az kalsın boğuluyordum çok kötü bişey
 

'Patron

Üye
gunluk elektrikler gitti
 
    Konu Sahibi
kardesım hastalandı gece gece günlükcum
acıle getırdık evde bakım yapıyorum beyfendıye .)
serum takılcaktı aldım eve geldım
evde taktım tv karsısında keyf yapyor sımdı zibidi .d
birazdan uyur sanırım
askım o benım askımmm
 
Tepkiler: Silinen Üye 166392 ve ' KalendeR '
yuh artık günlük mü yapmayın yha tuğba senden beklemezdim
 
Tepkiler: Tuba.Erva

minoo

Üye
Günlük, kitabımı zar zor bırakıp yemek + sigara molası verdim. Ara vermişken face'e bakayım dedim. Gece gece kuzenlerle makaranın dibine vurduk ya

Bi börek yaptım, 40 tepsi sipariş geldi ahahhaha Kıskandırdım onları Gayet eğleniyoruz şu an yani
 
sevgili günlük bnde her nekadr bu konuya isyan etsemde bnde içimi dokmek isityom sigaram bitti paramda sevgilimden ayrıldım 3 gün önce hala dertleyim içmek istiyom içemiyom buqun arklarla batak attık içtik iyi oldu iyi geceler
 

serinaga

Üye
SEVGILI GÜNLÜK sıcak beni uyutmuyo, hangi tarafa gitsem ter basıyo, netbook elimde oda oda geziyorum, bir uyuyup iki yazıyorum ...
Dip Not : Mani gibi oldu walla ...
 
günlük saat 11:00 da açılış var şimdi oraya gidiyorum heycanlıyım orası hatun kaynıcak

----------Eklendi @ 07:50:47 ---------- Yazıldı @ 07:49:48 ----------

he bide 3-4 tv kanalını da unutmamak lazım
 
Tepkiler: Tuba.Erva
    Konu Sahibi
günaydın günlük
bu saatte uyanp bırazdan kahvaltıya oturacak olmak ne guzel
izindeyım ve hastaneden aradılar aşısı yapılacak bebekler varmıs benım ordan bakablrmısın bı ulasamıyoruz dıye
en keyflı yanıda ızındeyım ben canım ya bakamıycam demek
 
günlük bugün seni çok rahatsız ettim ama malesef yine ben
açılışımızı yaptık kısa süreli patlama yaşandı burası panayır alanı gibi ama çoşamadım yaaa satış yapmayın fazla ürün yok dediler bende dışarda cool cool takılıyorum
 

'Patron

Üye
Gevgili Sünlük: Bu aralar karam çok kafışık noluyor inan anlamıyorum..
 

Silinen Üye 166392

Kapalı Hesap
günlük ben havalar normale dönene kadar küvette inzivaya çekiliyorum çıkışta görüşürüz