Günlük, babam gece işe gidiyo saat 7'de. Annem de 7'de geliyo işten. Yemek yapmak falan bana kalıyo Bu sıcakta zaten mutfak güney cephede. Ölcem sıcaktan yani. Yemekleri de yaptım. Hava hafiften serinledi. En azından Güneş gitti. Oturdum balkona, aldım kahvemi oh keyif yapıyorum şimdi
Akşam da çok sevdiğim bir arkadaşım gelecek. Özledim
ördeklerimin adını buldumm nıhayet günlük daffy ve mika
az önce banyolarını yaptılar şebekler .d
sımdı uyuma vaktı
bende cay ıceyım balkonda cay sefası var
ben galiba aşık oldum günlük
bir kaç haftadır kendime dikkat ediyorum da, böyle hayata bakış açımın değişmesi, hayattan zevk almaya başlamam falan bunlar hep aşık olduğuma işaret
kardesım hastalandı gece gece günlükcum
acıle getırdık evde bakım yapıyorum beyfendıye .)
serum takılcaktı aldım eve geldım
evde taktım tv karsısında keyf yapyor sımdı zibidi .d
birazdan uyur sanırım
askım o benım askımmm
sevgili günlük bnde her nekadr bu konuya isyan etsemde bnde içimi dokmek isityom sigaram bitti paramda sevgilimden ayrıldım 3 gün önce hala dertleyim içmek istiyom içemiyom buqun arklarla batak attık içtik iyi oldu iyi geceler
SEVGILI GÜNLÜK sıcak beni uyutmuyo, hangi tarafa gitsem ter basıyo, netbook elimde oda oda geziyorum, bir uyuyup iki yazıyorum ...
Dip Not : Mani gibi oldu walla ...
günaydın günlük
bu saatte uyanp bırazdan kahvaltıya oturacak olmak ne guzel
izindeyım ve hastaneden aradılar aşısı yapılacak bebekler varmıs benım ordan bakablrmısın bı ulasamıyoruz dıye
en keyflı yanıda ızındeyım ben canım ya bakamıycam demek
günlük bugün seni çok rahatsız ettim ama malesef yine ben
açılışımızı yaptık kısa süreli patlama yaşandı burası panayır alanı gibi ama çoşamadım yaaa satış yapmayın fazla ürün yok dediler bende dışarda cool cool takılıyorum