maxicep günlük..

evet herkes giremez
 
Tepkiler: Tuba.Erva

'Patron

Üye
heralde yani
 
Tepkiler: Tuba.Erva

minoo

Üye
Günlük, ilginç ama bir o kadar da mükemmel bir gündü
Bu arada, bugün yapılacak olan eylem de iptal edildi. Gidemedik
 
Tepkiler: Tuba.Erva

Silinen Üye 166392

Kapalı Hesap
bugün hayatıma 2 canlı daha girdi günlük..
çok tatlı 2 tane japon balığı aldım kuyruk sallaya sallaya yüzüyorlar
isimlerine de leyla ve mecnun koydum
 
Tepkiler: minoo

minoo

Üye
Günlük, NŞA'da yarın sabah tatile gidecektik kardeşimle 1 hafta yazlığa. Ama annem ağladı
O yüzden gitmeme kararı aldım. Tatil falan ama onu tek bırakamam. Ben evlenirsem annem nasıl ağlar bilemiyorum artık Galiba annem yüzünden evde kaldım
Annecimm
 
Tepkiler: Silinen Üye 166392

'Patron

Üye
maxicep selam. yıne aynıydı.görüşürüz.

----------Eklendi @ 04:04:14 ---------- Yazıldı @ 04:03:54 ----------

 
    Konu Sahibi
günlük yıldızım süper fmde
 

Masha

Üye
Günlük bugün herkesin uyuzluğu üzerinde böyle olunca benimde uyuzluğum üzerimde oluyor ne yapmalıyım
 
Tepkiler: Tuba.Erva
Yok günlük yok...
Yazın bu Adana'da duranın ya aklı yok ya parası ..
Hoş,bende ikis de yok

----------Eklendi @ 14:55:13 ---------- Yazıldı @ 14:54:25 ----------

Yok günlük yok...
Yazın bu Adana'da duranın ya aklı yok ya parası ..
Hoş,bende ikis de yok
 
Tepkiler: minoo

minoo

Üye
Günlükcüğüm, kardeşim tek başına gitti 1 hafta Sakarya'ya. Ben burda tek kaldım
 
    Konu Sahibi
gunluk bu ne scak ya.saglk ocagndaym suan.ism btsede eve gtsem.
 

Silinen Üye 2149105

Kapalı Hesap
günlük dün izinliydim akşama kadar uyudum uykumu fazlasıyla almışım ama bu akşam tekrara işe gidecem
bu ne sıcak yaaa avuçlarımın içleri terliyor
 

Silinen Üye 166392

Kapalı Hesap
aşık olmak istiyorum günlük ama mümkünse platonik olmasın
 

minoo

Üye
Günlük, az önce arkadaşlar aradılar. Bizim Gençlik Kolları Ankara'ya gidiyormuş. Ben de babamla konuştum, izin aldım. Cuma gecesi Ankara'ya gidiyorum Ata'mızı ve Gezmiş'i ziyaret edeceğiz. Çok mutluyum
 

CoDeYs

Üye
günlük mrb.
çarşamba günü istanbula gitcem bayada kalcam çok işim var gezelim arkadaşları herkezi ziyaret edelim.
derdi olana derman olcaz gibime geliyor..
 

Silinen Üye 166392

Kapalı Hesap
günlük bu aralar o kadar mutluyum ki sana anlatamam.nedensiz şekilde mutluyum bu aralar.. uykusuzluk bile tatlı gelmeye başladı.
 
    Konu Sahibi
günlük bizim ördekler bırbne grdı gece gece kız cocugun kafasının etını yıyo
aldattı desem zaten yanında hep o var yapamaz
ne ettıde kızdırdı hanfendıyı
 
Günlük,bana iyi geceler demeden uyudu..
Ben de ona msj attım ve dedim ki '' Sırf birisi iyi geceler demediği için iyi geçmeyen geceler vardır..'' Büyük ihtimalle mesajımın sesine uyandı,uykusu hafiftir bilrim.Ama bana dönmedi;ben olsam dönmek ne kelime...
Bazen kendimi vurasım geliyor günlük tanrıdan koruyorum sen vur beni
 

minoo

Üye
Günlük, çok sinirliyim sanırım şu an. Ne kadar cıvık insanlar var yahu
2 dk ciddi olamıyorlar. Sinirlerim bozuldu sanırım
Hemen her şeyin içine limon sık, oh ne güzel. Al şimdi limon sıktığın şeyi, otur afiyetle ye!
 
    Konu Sahibi
gunluk izinlym evdeym bu saatte uyanyorum.ise gtmycem..oleyy yaaa