maxicep günlük..

günlük bugun babamdan para sömürmeye gittim para vermedi allah kahretsin
 
bugün iyi başladı iyi biter umarım
 
günlük çok mutluyum uzun zamndır görüşmediğim kıymetlime yine kavuştum
 

Masha

Üye
günlük günlük yemeğimi bugün eylem le yedim
 
    Konu Sahibi
günlük bugun 11 temmuz olmus zaman cabuk gecıyor
dün balkonda tüm gece muzık dnledm sahile baktım huzur verıyo
düşündüm günlük cok kısa cok
 

pelın_

anlamsız bı gun daha bıttı konser ardından pıknık
sonra yıne sıcak ew off delı olcam
 
La günlük benım bu bılgısayara ne oldu bu kadar kasıyor şuna bır el atsana be hacı ya
 

minoo

Üye
Günlük ya çok güzel bi gündü. Baba geldi bugün. Onu karşıladık. Aaaa mükemmeldi!!!
Siyaset ne güzel bir şey yahu 2'li gruplara ayrıldık. Her grup Başkan'ın geçeceği güzergahtaki bir köprüde. Bayrak astık köprüye yukardan. Oturduk dilenci gibi bekledik gelmelerini. 45 dk
Sonra bir baktık kornalar falan ooo E-5 yıkılıyo Harikaydı yaaa. Başkan selamladı bizi Arabalar bize selam verdi. Camdan tanımadıklarımıza bile el salladık, alkışladık Çok güzeldi yani.
 
kırıcam bu bilgisayarın tüm devrelerini artık piskolojimi bozmaya başladı harbi acımıcam tekme tokat dalıcam lanetlimidir nedir içine ettiğim icadı yeter lan bende insanım olmucam diye inat ediyor ama bıktım artık yeter lan...
 

Burak

Üye
sıkıcı bigün

----------Eklendi @ 03:24:21 ---------- Yazıldı @ 03:24:01 ----------

dü.
Canım sıkıldı hep
 

Silinen Üye 166392

Kapalı Hesap
günlük ben de çok sıkıldım artık bitsin şu tatil de açılsın okullar
 

minoo

Üye
Bugün çok güzeldi ama yaaa
Doyamadım gözlerine, koyamadım birini yerineeeee Güzel şarkı
Mesaj hakkım bitti yalnız Ama smslerim bitti, süresi değil. 2 hafta var daha. Mesaj hakkı yapamıyorum
 

Silinen Üye 166392

Kapalı Hesap
hayırlara vesile olsun, dün gece bir rüya gördüm. yaşlı, kırışık suratlı, nemrut bir adam ardında ben deyim 1000 sen de 2000 bozkurtuyla beni taksimden kasımpaşaya kadar bir kovalıyor, bir kovalıyor deme gitsin.ben de ne kaçıyorum ama, usain bolt halt yemiş.
 

kol@j

Üye
ah tekirdağ burnumda buram buram tütüyorun

çoluk çocuk birgün tepene çullanacağız hadi hayırlısı
 

pelın_

ösym kapılarında surundum bugun sacma sapan ama sonu guzel bıttı üsküdar salacak kız kulesı karsıısnda çay sıgara keyfi
 
Tepkiler: Silinen Üye 2149105

JayJayyy

Üye
ne sen sor ne ben sölim günlük