maxicep günlük..

batuone

Üye
yihhu tablet pc kargoda yarın elimde
 

batuone

Üye
hayır gittigidiyordan aldım
 
zenginlik bu olsa gerek
ttnet kafamı karıstırdı her kafadan farklı bi ses cıkıyor
 

minoo

Üye
günlük..aslında sen benim için günlük değil gecelik ol çünkü gündüz uyuyorum gece uyanığım
neyse..gece bir film izledim.milyon kere daha izleyebilirim..bittiğine üzüldüğüm sayılı filmlerden biriydi
V FOR VENDETTA
bu gece tekrar izleyeceğim.çünkü anlamadığım şeyler var.soru işaretleri...
 

minoo

Üye
sen anladın mı
 

Perfect!

Üye

izlediğin bi filmi bi daha izlemek gereksiz.. sanki farklı bişey olacakmış gibi beklentilere girersin ama film aynı filmdir.. istesende değişmez
 
izlediğin bi filmi bi daha izlemek gereksiz.. sanki farklı bişey olacakmış gibi beklentilere girersin ama film aynı filmdir.. istesende değişmez


öyle deme benim oynanmış maçı tekrar izleyip kritik pozisyonlarda gol olacak diye heyecan yapan tanıdıklarım var film yine iyidir bunu yanında
 

minoo

Üye
öyle değil Halil.o filmi ben hala tam anlamıyla çözemedim.olayı görmek için izlemiyorum yeniden.anafikri anlamak için izliyorum.
 

kol@j

Üye
geçen sene bu zamanlar evimdeydim... hatta komşularımla beraberdim...

şimdi mahrumdayım...
 
maxigünlük nbr lan ben iyi degilim ayagim agriyor

hadi seneye görüşürüz puahahh (herkes aynı espriyi yapıyor yıllardır.sıktı artık)
 

zaza

Üye
millet yatıyor biz işteyiz
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Öyle diyorsun ama paso internettesin yahu
 

zaza

Üye
can sıkıntısı
 
    Konu Sahibi
günlük içimde bi his var
ve cok mutluyummm
azcıkda saglık haberlerıne bakım neler varmıs günlükcük
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Günlük sana işkence etmek istiyorum