maxicep günlük..

Revengeful

Emekli Yönetici
Haa kalem atıp, cetvelle cakiyorsun o derste
 

batuone

Üye
mayısta htc hd2 alcam
 
inşallah ya perşembe cuma ya da ondan sonraki hafta iphone4'üm geliyo
 

batuone

Üye
yarın yazılı var of ya
 

batuone

Üye
tablet pc m haftaya gelio

--------------- Ekleme ---------------


biz öğrenciyken bu kadar sitrese girmiyorduk yazılı olduğunu hoca derste sölediğinde anlayıyorduk

yoo bende strese girmiom canım sıkılıo yazılı olduğunda maxicepe girerken içim rahat etmio
çünki biliyorumki yarın yazılıdan kaycak şaka şaka benim kopya silgim varken bişey olmaz bana
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Tarihten tekrar 100 alıcam
 

kol@j

Üye
n'aber ortak (günlük) bu gün tekrar daha fazla maxicep'e katılacağım inşallah
 

qirL1903

Üye
Bugün güne cok güzel başlamıstım mutluydum okul cok zevkliydi aksama doğru dısarı cıktım ne olduysa aksam oldu zaten morelim direk % 0 su anda neler düsündüğümü neler hissetiğimi ben bile bilmiyorum günlük ..
 
okul süperdi bugüne kadar hic gülmediğim kadar güldüm bugün ama aksam oldu icime yas düstü(sınav )
 

Dafny

Üye
bugün ''Turist'' filmine gittim bi adam bu kadar mı karizmatik olur yaa
 
    Konu Sahibi
günlük yazı getırdım desem...
 

minoo

Üye
günlük güzel mi geçiyor günler ne?
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Arkadaşımla kavga etmem dısında iyiyim