maxicep günlük..

Burak

Üye
sevgili günlük;
bugün okulda arkadaslarımdan kaşarın ucuzladığını ögrendim.
onlar bu duruma sevinirken ben düşünceye daldım
nereye gidiyor yahu ? dedim bir an.
atolyede sözlüde biraz zorluk çektim.80le kurtardım yine
 

Dafny

Üye
80 almış ne guzel onceden 80 alınca uzulurdum ben.şmdi 70e razıym ne hallere düştük
 

minoo

Üye
ben lojistikten 55 aldım sevindim
ama en yüksek not
 

Dafny

Üye
düşük alınca hemen '' herkes düşük aldı '' en büyük bahane
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Mat 85
En yüksek ben aldım
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Çan sistemini yesinler
 
ewt günlük bugün 2 tane çelik jantı 100 tl ye aldım çok ucuza oldu wallah
bende şaşırdım sonra arabama taktım
 
    Konu Sahibi
günlük başkalarını düşünüp kendımı feda etmekten yoruldum
yınede yanlıs anlasıldım
belkıde susmak en ıyısı
ve şiire eşlik etmek
Öyle çok şey var ki,
Şimdi burada anlatmak istemiyorum..
Sen de ince sorularınla
Beni incitmesen, iyi olur..

Yağmurlu ve uzun bir yolu
Düşe-kalka yürümeye çalıştık
Ve inanılmayacak kadar duygusal
Bir geçmişimiz oldu seninle..
Üstelik biz bunu, bir ömür boyu
Sürüp gider sanmıştık..
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Durgunluk var bugün üstümde..
 

Dafny

Üye
eniştem sağolsun...
 

minoo

Üye
günlük..2-3 gündür moralim bozuk gülsem bile..ağlamaklı oluyorum
hatta arada tutamıyorum.bilmiyorum neden böyle.aslında biliyorum.hem de çok iyi.ama hatırlamak istemiyorum.
çok seviyorum onları.gelsinler
 

Reşwan

Emekli Yönetici
bugün nasıl düşündüğümü anlamadım. kafam çok kalabalık