minoo
Üye
Haaaaayret bu defa yanlış yazmamışyahu günlük bu kız olmasa ben bu hayattan sağurum yaNeşe kaynağım
Pınar.. İntikam aldım mı tam alırım... KaşınmaHaaaaayret bu defa yanlış yazmamış
Gönüldaşlar'a gel mahvettik oyunu MertPınar.. İntikam aldım mı tam alırım... Kaşınma
evet öyle ama bizde çan sistemi var bebeğim..düşük de olsa bölümün en yüksek notu olması çok önemlidüşük alınca hemen '' herkes düşük aldı ''en büyük bahane
ben sana bosuna mı mat ogretmnm ol dedimMat 85
En yüksek ben aldım
oo bunu svdmevet öyle ama bizde çan sistemi var bebeğim..düşük de olsa bölümün en yüksek notu olması çok önemli
aynenoo bunu svdm
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?