maxicep günlük..

minoo

Üye
Günlükcüğüm..entel saatlerimdeyim..Abidin Dino-Nazım Hikmet atışmasını araştırıyorum..hayranlık uyandırıcı gerçekten..Güzel Sanatlar'dan geçmeye çalışıyorum işte
evde tekim.ders çalışıyorum.elimde kahvem,üzerimde şalım..ne kadar yalnız geçse de hayatım seviyorum ben bu durumumu
 
sevgili günlük...

sigarayı bırakma denemelerimin en yenisi ve belki de en kararlısı olanına bir hafta önce başladım ve yazdığımdan da belli olduğu üzere bir haftadır sigara içmiyorum ve her geçen gün hatta saat, dakika vücudumdaki olumlu her değişimin de farkındayım. Son rekorum olan 11 günü kırmak bir yana bu illetten ve icadını yapan kişi için cehennemin en derin yerinde şimdiden sıcacık bir ortam hazırlandığına emin olduğum sigaradan tamamen kurtulabileceğime neredeyse artık eminim ve mutluyum.

Ancak olur da bırakamazsam evet sevgili günlük bırakamazsam her ne kadar senin suçun olmasa da bundan sonra tütünleri kapalı çarşıdan alıp senin sayfalarına sarıp sarıp içerim haberin olsun
 

Dafny

Üye
onsuz okul ne kadar sıkıcı...bunu okudugunda bana donsun
 

minoo

Üye
Harika bir gün geçirdik..Kız arkadaşlarımla geçirdiğim güzel bir günü hiç bir şeye değişmem!
 

kol@j

Üye
ah günlük hislerimi şu şarkı anlatıyor...

tüm istanbullulara armağanım olsun



 

minoo

Üye
şu anda da ton balıklı salata yaptım kendime..onu yemekle meşgulüm
 

minoo

Üye
Günlük..
Herşey çok mu yolunda gidiyor ne?
 
    Konu Sahibi
günlük sanırım biraz deısıklık ve sabır şart bu ara
azcık uzaklasmakta şart
sıkıldım insanların çıkarcı tavırlarından
2008e dönesim var bu ara
ilk servısıme
gördüğüm dünyanın en masum bebeklerıne
insan yaşayarak olgunlasırmıs dımı yaşı geçtikçe değil..
kısmet kader işte
iyisi mi iyi ben biraz dolaşayım sahilde deniz havası iyi gelecektir..
 

minoo

Üye
Günlük..şu anda Tuba'yı düşünüyorum
 
Günlük..şu anda pinoyu boğasım var
 
    Konu Sahibi
günlük yukarda neler oluyor
 
Bana göre şu anda yukarıda çok şey var.İn omzumdan çok ağırsın. Günlük görüyorsun dimi
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Günlük arada kalan hep sen oluyorsun galiba
 

batuone

Üye
günlük canım sıkılıo muhabbet eetcek adaam yok maxide
 
    Konu Sahibi
günlük patlıyorum sıkıntıdan
 

minoo

Üye
Günlük bu Zenco neden her şeye karışıyor
Tubaa