maxicep günlük..

    Konu Sahibi
günlük bogazım agrıyo sesler gıttı nasıl geccek bu yogun hafta bılmıyorum
 
sevgili günlük bugun hayatımın yorucu,en mutlu,en umutlu,en eğlenceli,en parlak,en fırıldık,en dımdımdıkırtak günüydü yoruldum bu konyada ama değdi mi değdi ya =)
 

kol@j

Üye
kendini insan sanıp bizi dinleyen günlük

"şu bebek sevecem" meselesini biraz abartıp birilerini üzdüm galiba...

haklarını helal ederler inşallah..
 

minoo

Üye
günlük..güzel gündü ama sonunu bazıları mahvetti
 

Toffee

Üye
Off
cok kotu bu gunler ya her sey ustume geliyor..
 

Dafny

Üye
günlük bugün başımıza neler gelmedi ki..
 

minoo

Üye
O'nsuz enteresan bir gündü..aklımda ama değil..mantıklı ya da saçma..iyiyim ya da kötüyüm..bilmiyorum!
 

Aksi

Üye
Allahım ne kdrda kotu bı gundu :/
 

minoo

Üye
günlüüük şu an kız arkadaşımla konuşuyorum telefonda
lise arkadaşlarımı çok özledim
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Günlük bugün bır güzelin fotografına bakakaldim..
 

minoo

Üye
günlüğüm resmen matematik faciası yaşadım
boş kağıt verdim
şu anda İbrahim Tatlıses'ten Bu da geçer parçasını dinliyorum
 

kol@j

Üye
günlüğüm resmen matematik faciası yaşadım
boş kağıt verdim
şu anda İbrahim Tatlıses'ten Bu da geçer parçasını dinliyorum

madem matematik sıkıntın vardı biz neciyiz.... yardımcı olurduk... çalışırken...
 

minoo

Üye
madem matematik sıkıntın vardı biz neciyiz.... yardımcı olurduk... çalışırken...
işte sorun da orda..sıkıntım yok 2 bölümün birincisi benim matematikte.ama sınavda kal geldi bana hatırlamadım hiç bir şey
 

kol@j

Üye
Ben de Analitik Geometri'den boş kağıt verdim

analitik geometri de mantık öğretmek yerine, formül ezberletiyorlar... işin mantığını kavramaya çalışırsan daha kolay olur...


işte sorun da orda..sıkıntım yok 2 bölümün birincisi benim matematikte.ama sınavda kal geldi bana hatırlamadım hiç bir şey

neyse materyal hala sende halledersin... diferansiyel yaklaş...
 

minoo

Üye
yakışmadı bana :/
telafi etmem lazım.