maxicep günlük..

yaw günlük çapkınlık yapan çok muş yaw burda
 

Dafny

Üye
gnluk bosuna erken kalktım Allah khretmesin
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Sevgili günlük sabah sabah güldüm onlar sayesinde xd
 

Dafny

Üye
of gnluk uykum var nyse almanca dersinde uyurum bari
 
eskı sevgilim ne yapıyodur yaw vala şakalarını şimdiden çok ozeldim digerleri gibi degil di o ama ne yapalım delikanlı dediginın arkadasında durur unutacaz mecbur...
 

Toffee

Üye
günlük ;
bugün gülmekten ölüyordum nerdeyse
harika bi gündü yaa
 
    Konu Sahibi
günlük sabah sabah uyanp ıslerımı hallettım cok şükür kurtuldum hastaneden de adlıyeden de davalardan da oh be demek ıstıyorum artık sinirlerimi bozmustu haftalarca ugrasmak
haftaya aşılara baslıyoruz bırıncı sınıflara Allah yardımcıları olsun dycemde
benım gbı guzel ,zeki ve eli hafıf bır saglıkcıya düştuklerı ıcın cok sanslı olsalar gerek
hafta sonu da ıslerım var azcık ama cok da bsey kalmadı
guzel bır uyku cekmısım ıslerım bıtınce
cok mutluyum hallettm hepsını
sımdı süslenme zamanı azcık şımartcam kendımı
grsz günlük (:
 

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Günlük Naber Hacı

Müthiş bir gündü, yaşadığım en güzel gündü diyebilirim
İyiki var yaa
 

Dafny

Üye
sevgili günlük
bugün yarım saat telefonda konustuk cok guzeldi ya cok şeker bişe
 
sevgılı gunlugum
bugun kafamda kı tum sarunları tamamen cozdum
ve bır daha ne olursa olsun kendımı uzmıcem
anladım kı hıc kımse ıcın ne uzulmeye
nede acı cekmeye degmezmıs .....
 

Dafny

Üye
bugün güzeldi..ta ki birisi bi şey uydurana kadar.
 
pazar günü deneme sınavı var nasıl geçecek ki inşallah digerine göre iyi giderde çabalarıma üzülmeyeyım bari
 

kol@j

Üye
bu gün 29 ekim.
Cumhuriyet Bayramı

Atatürk' ün bıraktığı eser...

Tüm milletimizin Cumhuriyet bayramı kutlu olsun.
 
günlük
başim çok pis agrıyor neden acaba
 

Dafny

Üye
günlük bgn tören yürüyüşü yaptık gel de ölme
 

Toffee

Üye
günlük sayemde çok güldüler
 
günlük..
yaw şu çocukların yürüyüşleri çok komık oluyor