MaxiCep GSM operatörü kursun

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
MaxiCep GSM operatörü kursun
evet madem türkiyenin en büyük cep telefonu sitesiyiz,sitemize ait bir de gsm operatörü yakışır,bakarsınız birgün gerçek olur
 
Birde telefon üretsin ne güzel olur değilmi
 

Xilence

Kapalı Hesap
Gerek yok yaw
 
    Konu Sahibi
piyasaya girmek lazım bi şekilde
 

pelın_

murat inanmıyorum sana yı ama ıyı fıkır he
 
Gsm operatörleri demişken bu Turkcell reklamı ne rezillik böyle.Tüm ekranı kaplasaydı bari
 
Tepkiler: STaT!C, Revengeful ve DPool

Xilence

Kapalı Hesap
Evet ya bu Turkcell reklamı ne, çok rezil.
 

'Patron

Üye
operator çok zor ya ama bi anlaşmalı fırmayla bir telefon uretse hahaaha
 

phasan

Üye
bencede güzel olurdu gsm operatoru olsa
 
kolay mı ya.
Ama olursa müşteri hizmetleri güzel olsun. Vodafone müşteri hizmetleri bugün beni çıldırtti
 

caglet

Üye
herkes kendi keyfine göre istiyo tabi.
Bence kişisel tarife yapsalar süper olur diğer oparetörler için soyluyorum mesela
Her yöne 300 dakika + her yöne 1000 sms + 1 gb İnternet 15 tl olsa
Süper olur...
 
herkes kendi keyfine göre istiyo tabi.
Bence kişisel tarife yapsalar süper olur diğer oparetörler için soyluyorum mesela
Her yöne 300 dakika + her yöne 1000 sms + 1 gb İnternet 15 tl olsa
Süper olur...

Bulursan haber ver
 

akondd

Üye
olsa iyi olurda zor
 

Utku

Üye
Sermaye sendensen neden olmasın
 

zaza

Üye
cepnet isteriz 1gb sonra hız düşsün
günde 1 ücretli smsden sonra 250 sms isteriz
20 tl yükleyelim 120 dakka bedava olsun
üstelik her yöne kapatana kadar 40 krş

nasıl ama
 

Revengeful

Emekli Yönetici
hayal kurmak güzeldir
 
Tepkiler: greenmile
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...