maxicep görnümüü(yardımm)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
maxicep görnümüü(yardımm)
arkadaşlar ben t20 ile maxicep sitesine girdiğimde forum da altta mobile veya mobile light a tıkladığımda o görünüme geçmiyor hala eski görüdnümde duruyor ne yapmalıyım.... sorun bendemi yardm lütfen
 

PriZm

Üye
hangi tarayıcıyı kullanıyorsun?
 
Tepkiler: legolas29
    Konu Sahibi
kendi tarayıcısı operadan girdiğimdede olmuştu ...:S

----------Eklendi @ 18:27:49 ---------- Yazıldı @ 18:24:58 ----------

hangi tarayıcıyı kullanıyorsun?
kendi tarayıcısı operadan girdiğimdede olmuştu ...:S
 
arkadaşlar ben t20 ile maxicep sitesine girdiğimde forum da altta mobile veya mobile light a tıkladığımda o görünüme geçmiyor hala eski görüdnümde duruyor ne yapmalıyım.... sorun bendemi yardm lütfen

Telefon görünümü seçeneği her siteyle uyumlu değil diye biliyorum.
 

hotlock

Üye
tapatalk kullanmanı öneririm. zaten siteyi açsada yorum falan yazamazsn .
 
Tepkiler: Sertug1991

mcnpl4

Üye
tapAtalk icin link verebilirmisiniz markette ucretliydi yanlis hatirlamiyorsam
 

hotlock

Üye
burdan indr.
 
Tepkiler: legolas29
    Konu Sahibi
teşekkür ederim bi deneyeyim olursa güzel olur
 

Revengeful

Emekli Yönetici
opera'nın ayarlarında desktop görünümü seçili ise, desktop pc gibi davranacak site ve istediginiz temayı seçebileceksiniz
 
    Konu Sahibi
opera'nın ayarlarında desktop görünümü seçili ise, desktop pc gibi davranacak site ve istediginiz temayı seçebileceksiniz
yanlız operadan girmiyorum opera yı kullandığımda yoıorum yazamıyorum site görünümündeyken tıklanmıyor cevap lama bölümü :S bunada çözümünüz varmı?
 

Mobilator

Emekli Yönetici
galaxy s'te bende aynı sorunu yaşıyordum. tapatalk kullanıyorum şu anda..
 
Tepkiler: legolas29

hotlock

Üye
yanlız operadan girmiyorum opera yı kullandığımda yoıorum yazamıyorum site görünümündeyken tıklanmıyor cevap lama bölümü :S bunada çözümünüz varmı?

hocam size onun için tapatalk kurun dedim siteyi zaten açarsın fakat yorum yazamazsn tapatalk kurarsanda maxicep gibi bi çok forum sitesine yorum yazablrsn.
 

Yunkaai

Üye
Forum runner dene dicem ama ondada konulara girmiyor
 

Mobilator

Emekli Yönetici
ben blackmarttran indirmiştim.
 
Operanın son sürümünde sitenin cevap kısmı çalışıyor arkadaşlar güncelleyin derim..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...