maxicep gitti vbulletin geldi lütfen yardım

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bberkan40

Üye
    Konu Sahibi
maxicep gitti vbulletin geldi lütfen yardım
arkadaşlar maxicep mobil gitti vbulletin diye bisey yazıyo onun yerine. Naptım ben napcam forumu takip edemiyorum :( yardım lütfen ben mobili istiyorum
 


dekor67

dekor67

Üye
o vbulten yeni versiyon site
 
AмσηR@

AмσηR@

Üye
ekranın sol alt köşesindenki yerded , mobilelight olması gerek Onu seç eski haline gelir
 
mstf_l

mstf_l

Üye
pc sürümüne gec tekrar mobile ligth yada mobile ı sec eger bilgisyara görünümüne gecemiyorsan bunu dene bir de

www.maxicep.com/?styleid=-1
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt