Maxicep Facebook Grubunda neden az üye var?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Revengeful

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Maxicep Facebook Grubunda neden az üye var?
Arkadaşlar facebook ta maxicep grubu var.Sitede 1000000 üye kayıtlı ama grupta 250 küsür neden böle??? Herkes gelsin arkadaşlar :)
 


Fatih[Sag0]HiphoP

Fatih[Sag0]HiphoP

Üye
Pek Haberdar Olmadıkları için :)
 

researcher

Üye
haltie

haltie

Üye
kimsenin maxicepe girmekten faceye girecek zamanı kalmadığı için:ehe
 

Revengeful

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
:d:
 
arslansem

arslansem

Üye
Ben şahsen ilk defa duyuyorum :)
 
Marchegiani

Marchegiani

Üye
Zaten üyelerin 1.000.000 kadarı birşey indirmek için üye olup, Maxicep ile alakası olmayan insanlar.
 
|-ERKAN-|

|-ERKAN-|

Üye
sitenin girişinde facebook sayfamıza girin diye bir yazı falan olsa insanlar görebilir bunu ama çoğu kimse bilmiyor.
 

Revengeful

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
facebook sayfasıyla ilgili konular açılmıştı zaten sanki yeni açılmış gibi olmasın diye hatırlatma olsun diye böle dedim :)
 
Godfather

Godfather

Üye
Ben üyeyüm :)
 
Ozan

Ozan

Admin
Facebook gurubumuzla ilgili site genelinde bir duyuru yada tanıtım yapmadık ondan olsa gerek..
Grup üyeleri de aratarak ekliyor bir şekilde zaten ..

Ancak birkaç ay sonra, facebook grubumuzu da belirten bir icon koyarız sitemize, isteyen facebook kullanıcıları gruba katılabilir ..
 
arslansem

arslansem

Üye
Ben yeni oldum :) bu en kısa zamanda duyurulmalı bence
 
rafi1994

rafi1994

Üye
Valla bn üyeyim
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Ben şimdi öğrendim :)
 
ViperRKO

ViperRKO

Üye
Bende Şimdi Öğrendim.
 
gokberkgovercin

gokberkgovercin

Üye
Valla ben de yeni farkettim Maxicep'in Facebook'ta grubu olduğunu ;)
 
merty24

merty24

Üye
bende ilk duydum
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt