MaxiCep Ellaam Nedir :D ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
MaxiCep Ellaam Nedir :D ?
Forumumuzdaki ™ мγdяєaм 'in (Yani Ben) mesajlarında kullanmasıyla Konulara değişik bir hava veren kelimedir..

Normalde bildiğim kadarıyla tek a la yazılıyo ama ™ мγdяєaм (Ben) Ellaam Diyorr

Genelde İç Anadolu Bölgelerinde kullanan bu söz
Bağlaç görevi Kendi Düşüncesini katmak Varsayımda bulunmak gibi türlü amaçlarda kullanılır.. Cümlenin gelisinden anlarsınız zaten

Bkz..

Bugün Yağmur Yağacak Ellaam
Sana küstü ellaam
Trafik sıkışık ellaam

Değişik bir lehcedir ve sözlüklerde olmasa bile Anadolu dilinde büyük yer etmiştir..


Güzel Açıklamaa Yaptım İsee Ne Mutlu Banaaa
 
Tepkiler: catalfleg, huri$, Catty ve 1 kişi daha
ellaaam genellikle çorumlular kullanır
 

EroL

Emekli Yönetici
 
    Konu Sahibi
Erol Gebermede Kop

Tunç Yaa Bırakk Yaaa
Kırşehirlerde Kullanıyor
 
ellaam melek açıkla artık çorumlu olduğunu heriii
 

EroL

Emekli Yönetici
melek aslında adanalı ama saklıyo
 
Evet güzel olmuş :P
Bende vesselamı çok kullanırım konuşmalarımda :/
 
    Konu Sahibi
Tunç Uydurmaa Ellaam Yaa
Doğmaa Büyümee İstanbul
Ailem Sivaslı O Gadarr

Aaaa Sinir

Eroll Höhh Yaaa Abartmayın

Vesselamda Güzeldirr
 

Catty

Emekli Yönetici
Buda Bir bilgi açıklama için teşekkürler
 
Daha cok allahın adı egilip bukulup bide espiri konusu yapılmıs gibi geldi....
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Daha önce hiç karşılaşmadığım bir kelimeydi taa ki sen karşıma çıkana kadar
Sormaya da çekiniyodumÖğrenmiş oldum
 
    Konu Sahibi
Daha cok allahın adı egilip bukulup bide espiri konusu yapılmıs gibi geldi....


Kaç Kez Diyicem Alakası Yok
ALLAH'IN Adı İle Yeminle
Söylediğim Şeyleee Bu 1

ALLAH'IN Adını Hiç Bükmedim
Bükmücemde Bu 2

Neyin Nee Olduğunu Bende
Biliyorum Yarbay Bu 3
 

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
Bizim birtane Ellaam'ız var kimse kullanamaz
 

Dawn

Emekli Yönetici
ilk defa duydum anadoluda demiyelimde bazı kesimler diyelim biz buna
 
ben bi sivas'lıyım sivaslılar genelde kullanılır bu kelime acıklamasıda ''galiba''
''ellaham ki bugün bayram''
''galiba bügün bayram''
 

kemanix

Üye
melek kızma ama ben de Allah'ım yerine ellaam die yazdığını sanıordum açıkladığın ii oldu . diline sağlık
 
Birincisi çok da gerekti sanki anlamı...
İkincisi Gaziantepliler de kullanır "ellam" ı
 
    Konu Sahibi

Yaa Sizzde Anlama Kıtlığımı Varr !
Açıklamaa Yaptım
Arkadaş Farklı Yazmış
Onada Açıkladımm Gözünn Görmüyomu Senin Yaa
Sonradaa Melek Kızzdı Oluyoo Yaa Yeterr Bıktım Valla


Bende Sivaslıyım By_Nefret58
Amaa Bizde Kullanılmazz Bi Tek Ben Kullanıyorum
İşte Dediğğin Gibi " Galiba " Vs Vs Vs. Kelımeler Yerıne
Ellaam Diyorum Olay Bu Yanı


Umarım Sende Anladın İbrahim
Ordan Kesinliklee Demeklee Olmuyo Abi Oke
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...