maxicep delileri :)

haltie

Üye
    Konu Sahibi
ne o noktalar
 

huri$

Üye
iki nokta bizi nelere itio degil miii
sormaa en çoktaa i harfinde zorlaniyom bununda noktalisi var noktasizi yok bazi durumlarda buyuk yazarak hallediyoz onu ve daha birsuru harf $ var mesela ù var mesela bunlarlada idare ettigim kelimeler oluyo ama noktali o nun yerine bir$ey koyamiyoz
ben aslinda halitim bu konuda herkes yaptigi bir deliligi anlatsin dicektim olarmi
 

haltie

Üye
    Konu Sahibi
daha iyi olur huriş itiraf köşesi olsun anlatsın herkes yaptığı delilikleri
 

haltie

Üye
    Konu Sahibi
başla huriş
 

huri$

Üye
daha iyi olur huriş itiraf köşesi olsun anlatsın herkes yaptığı delilikleri

olar huris buyur senden baslayalim

madem sizler olaaar dediniz ba$liyom
bak $imdi efe dogdugunda bigun bana misafirler gelecekti bebek gormeye bole dedikoducu tipler gordugum yerde selam verip saygi gosteririm ama gercek pek sevmem o zaatlari neyse geldiler yediler çaylari içtiler afiyet olsun helal olsun ba$ladilar dedikoduyaa allam kafayi yicem bende dedimki siz konu$adurun ben efeyi yatirip gelcem dedim iyi dediler ciktim odama yattim uyudum valla 1 saat uyumu$um kaltim haala sesler geliyo a$adan indim ne guzel dediler biz kalkalim artik iyi hadi kalkin dedim gittiler ne guzel yapmi$im deme arkide$ler hem gùnaha girmedim onlara katilip hemde mis gibim uykumu aldim
 
cok iyi etmissin cok ama erken kalkmislar ne cabuk bitmis ole dedikodulari
 

huri$

Üye
ee hadi deliliklernizi anlatin sizde bakiyom kimse delilik yapmami$ eee ne i$iniz var burda oyleyse
 

haltie

Üye
    Konu Sahibi
maxicepe üye olarak ilk deliliğimi yaptım
 
halitim okudunmu fikra bolumunden

Akıl hastanesinde bir deli öteki deli arkadaşına : “Ben bir roman yazdım, al oku bakalım beğenecek misin” demiş..ve kendisine kalınca bir kitap vermiş..Öteki deli bir hafta boyunca okumuş romanı..Sonunda arkadaşı deliye:
Maxicep.com - DELİ VE ROMAN YAZMAK XD (okuyun) - Romanın çok ilginç, demiş; yalnız biraz kalabalık, çok isim var içinde.
Kitabı veren deli:
- Al, demiş, ikinci cildini de oku..
Ve kalınca bir kitap daha vermiş..
Yine aradan bir zaman geçmiş. Romanın ikinci cildini de alan deli:
- Bunu da okudum, demiş; gerçekten çok ilginç ama, bu da çok kalabalık; çok isim var içinde..
O sırada akıl hastanesinin doktoru gelmiş üstlerine:
- Verin bakayım, demiş, o telefon rehberlerini. Ne zaman aldınız bunları; ben de kaç gündür onları arıyordum.
 

haltie

Üye
    Konu Sahibi
daha iyilerinide okudum
 

haltie

Üye
    Konu Sahibi
yokmu sağlam fıkra benimkiler hep +15
 

huri$

Üye
yakinda sizi deli diye alip gotururler valla bu yaptiginiz delilik falla hergun bu konuya gelip mesaj yazmaktan daha delice bi$ey olabilemez