haltie
Üye
-
Konu Sahibi
-
hee çok soguk ama donmadim dondumgeri geldim anlaminda dondum tovbe yarabbim iki nokta ne hallere koyuyo bizi
selammm...
Etiketlere şimdi bir bakın
sormaa en çoktaa i harfinde zorlaniyom bununda noktalisi var noktasizi yok bazi durumlarda buyuk yazarak hallediyoz onu ve daha birsuru harf $ var mesela ù var mesela bunlarlada idare ettigim kelimeler oluyo ama noktali o nun yerine bir$ey koyamiyoziki nokta bizi nelere itio degil miii
daha iyi olur hurişitiraf köşesi olsun anlatsın herkes yaptığı delilikleri
olar huris buyur senden baslayalim
madem sizler olaaar dediniz ba$liyombaşla huriş
aaa izmirliyee bak çabuuk diyo yediler içtiler zikkimlandilarcok iyi etmissin cok ama erken kalkmislar ne cabuk bitmis ole dedikodulari
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?