Maxicep Counter Strike Turnuvası

    Konu Sahibi
Maxicep Counter Strike Turnuvası

Değerli maxicep üyeleri;
Sitemizde bir counter turnuvası düzenlemeyi düşünüyoruz.Katılımlardaki sayı itibariyle takımlar oluşturulacak ve bu takımların turnuvaları canlı olarak yayınlanacaktır.Bunun için oluşacak turnuvaya yapılacak katılımın önemli sayıda olması gerekiyor.Yani bir nevi bu turnuvanın yapılması sizin elinizde.Kiralanacak ya da satın alınacak server ücretlerinin karşılığı sadece katılıma olan ilgiye bağlı olacaktır.Yani küçük çapta bir yarışmadan değil genel bir organizeyle oluşturulacak bir turnuvadan bahsediyoruz.Emek büyük olacağı için katılımın da yüksek olması gerekir ki buna değsin.
Katılım sonrası konu rağbet görürse sizlere de danışıp turnuvayı ödüllü hale de getirebılırız.
Evet arkadaşlar eğer bu turnuvada ben de varım diyorsanız,eğer siz de oyuncuysanız konuya hemen belirtiniz.
Bekliyoruz.
Not:Oyunlarda Sxe kurulumu şart olacaktır.Bu şekilde hile yasaklanacaktır rahat olunuz.
 
Tepkiler: yusmen0646
    Konu Sahibi
Nickinden belli oluyor koçum benim
 

CS BETA

Üye
abi server kiralama ucuz 10 tl filan yada verioalr 50 kontöre

--------------- Ekleme ---------------

abi ama bana hzr cfg lazim
 
    Konu Sahibi
Arkadaşlar yeter ki katılım artsın.Her şeyi ayarlıyacağız biz.Oyunu bile buraya upload ederiz.Varım demeniz yeterli.
 

EroL

Emekli Yönetici
ben oynarım
 

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Oyun yöneticisi sitesinden server listesi indirin girip oynarız bana uyar
 

CS BETA

Üye
abi hangisinde yapcaz source - zombi - 1.5 - 1.6 - zero - half life ????
 
İsa abi bende oynuyorum 1.6 atalım derim oyunyöneticisinin boş bir maç serverinde
 
    Konu Sahibi
1.6 uygun arkadaşlar ama katılım çok az oldu umarım bi haftaya dolar yoksa iptal
 

EroL

Emekli Yönetici
Dust 2,inferno favorilerimdir
 

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Isterseniz assault yapalım ben terörist olurum yanıma bir kişi daha verirsiniz 4 kişi polis olursunuz her türlü yani bot da olur bana ama hard olsun
 
    Konu Sahibi
Vay bee koskoca sitede bu kadar mı countercı varmış
Ben daha da çok katılım olur sanmıştım
 
Bence Dust2-İnferno-Aztec atalım derim
 
Bende varım arkadaşlarda 1.6 yoksa 1.5 mi yada bula bilirseniz cs 2.5 grafikler olsun sillahlar olsun harika
 
    Konu Sahibi
İyi, 4'er kişiden iki takım çıkarabirliriz,bakalım başka kimler katılacak
 

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Yaa Abi katılırım deyip gitmişler herkesi sayma
 
    Konu Sahibi
Vallahi gebertitim katılırım deyip de tüyenleri