Maxicep Bloknot

satsanıza bunları hemen alırım ben

----------Eklendi @ 00:13:30 ---------- Yazıldı @ 00:04:35 ----------

Para ile satın alamıyorsun, maxicepte düzenlenen bir yarışmayı kazanman gerek. Belki bendekilerden bir kaçını sana gönderebilirim. Belki iyi bir üye olursan şirinleri bile görebilirsin.
bloknotları paylaşalımmı? Paylaşmak güzeldir.
 

Revengeful

Emekli Yönetici
6 tane vardı, 1 tanesini kendime aldım diğerlerini annemle babama verdim iş yerlerine götürdüler
 

Revengeful

Emekli Yönetici
tişört dedin reklam dedin orada bir şey yok ama bloknot olunca mı kıyamıyorsun
Sana onlar neden verildi siteye üye kazandır diye
 

Burak

Üye
1 tane vardı bende ozan abi sağolsun 12 tane daha gönderdi

8 tanesini internet cafe ye verdim

gerisi benim
 

Burak

Üye
şuana kadar bana 23 tane gönderildi, 22 tanesini dağıttım 1 tanede kendime ayırdım
 

Burak

Üye
daha önceden gelen 23
dün gelen 11
toplam 34
 

SHS

Üye
bloknot fikri güzelmişte biz kullanamıyoruz
 
Ozan abi bir iyilik yaparsa olabilir
 
Ozan abi maxistardan dolayı bana 4 tane göndericekti ama unuttu galiba
 

navti

Üye
tanıtım da çok etkili olacaktır
 

EroL

Emekli Yönetici