Maxicep Bloknot

Yakında gidecek birilerine.Foto çektirip koyar artık
 

Necmati

Üye
Bende çok istiyom yaa
 
yılbaşı geldi gönderin şu üyelere birer tane ,herkes bekliyor bak
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Duduğuma göre Ozan abi de 450 tane falan varmış İstesem verirmi ki
 

Revengeful

Emekli Yönetici
17 şubattan sonra bendede olacak aga
 

ChavRash

Emekli Yönetici
Muhabbetin de yeri var arkadaşlar, alakasız mesajlar silinmiştir.
 

EroL

Emekli Yönetici
Para ile satın alamıyorsun, maxicepte düzenlenen bir yarışmayı kazanman gerek. Belki bendekilerden bir kaçını sana gönderebilirim. Belki iyi bir üye olursan şirinleri bile görebilirsin.
 
Tepkiler: Revengeful, Silinen Üye 166392 ve Rich4arD