Maxicep Bloknot

ChavRash

Emekli Yönetici
Ben not kağıdına karşıyım. Bence siteyle ilgilenen kişiler genelde bilgisayarla uğraşıyor.Bu aşantiyonu bilgisayar malzemesi olarak yapabilirsiniz. Mesela küçük lep top mause'si olabilir.

Mouse da olabilir, USB bellek de. Hatta belli başlı telefonlar, misal iPhone, Samsung Galaxy serisi gibi telefonlar için kılıf da olabilir. Ama ileride. Önce kurumsallaşmayı bitirelim sonra piyasaya akacağız.

Not kağıdı meselesine gelince, ben de pek kullanmam aslında. Ama yeri geldiğinde bilgisayar başına ilk oturduğunuzda yapmak istediğiniz bir şey oluyor, onu yazarsınız. Ya da benim gibi banlananlar listesini ve sebebini tutarsınız bir süre, sonra buruşturur atarsınız. Kullanmasını bilen için hiçbir şey gereksiz değildir.
 

hrn_07

Üye
güzel uygulama olmuş
 

mm_mm

Üye
hani hep derler ya BEDAVA promosyon amaçlı bişiy verirsinde dahasını isterler ben ECzacı oldugumdan bılıyorum benimde maxicep sloganım.
KALEMİ YOKMU BUNUN ABEY (:
 
güzel düşünülmüş gerçekten
 
süper yha bitanede bn istiyom
 
evet çok qüzel olmus bunları üretime koycanızmı
 

YasirN

Üye
güzel olmuş bide ajanda yapın 2011de dağıtın şirketten
 

Reşwan

Emekli Yönetici
gerçekten de güzel olmuş yakışmış iyi düşünmüşsünüz negative hayırlı olsun.
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Bir gün benimde olacak
 

zaza

Üye
Şu yarışmalardan birini kazansakta masama koysam havam olsa
 

Revengeful

Emekli Yönetici
MaxiStar ı bekliyorum