Maxicep Bloknot

minoo

Üye
super bu ya gurur verici.kullanmaya kiyamam.
 
[ı][sıze=4]güzel olmus devamını goruruz insallah[/sıze][/ı]
 

minoo

Üye
hangisine aynen
 
Çok güzel şeyler yapiyosunuz Tebrikler Maxi Yönetimi
 

e1b1

Üye
ellerinize sağlık saolun ..
 

Kaptan

Üye
Ben not kağıdına karşıyım. Bence siteyle ilgilenen kişiler genelde bilgisayarla uğraşıyor.Bu aşantiyonu bilgisayar malzemesi olarak yapabilirsiniz. Mesela küçük lep top mause'si olabilir.
sence mantıklımı kardeş ? ben yıllardır bilgisayar kullanan biri olaraktan söyleyebilirimki bloknot olmadan olmaz.Sonuçta gerçek anlamda bilgisayar ile ilgilenen biri bloknot ihtiyacı duyar.
 

MKB1907

Üye
Sağol ,teşekkürler maxicep
 

olimpera

Üye
arkadasimin cep telefonuna nasil msj atabilirim