Maxicep Bloknot

Mert

Üye
Konuyu Toplam 5 Kişi okuyor. (1 Kayıtlı üye ve 4 Misafir)
Misafirlerde merak etmiş bloknotu
 

H/\S/\N

Üye
çok güzel doğrusu. YAKIŞIR maxicep'e
 
bizede düşmemi bunnardan ..yoksa çoook çalışmamızmı lazım ..
 

kralxxx

Üye
çok güzel olmuş bunun yanına bide kalem yaptırırsanız iyi bi ikili olur
 

zibidi39

Üye
kardesım yanlıs yerde arıon bu konuda bulamassın tabı
ya arkadaşlar bu cep temaları nerde bulamıorum
sende takıl kafana gore tema bulmak ıstıosan burdan cık dumduz gıt sagda bı moderator var turkısh cowboy ona sor o gosterır ama dıkkat et gercekten kovboydur kendısı
 

Rich4arD

Üye
1o numara bişey olmuş valla ellerinize sağlık . Emeği geçen herkesin eline sağlık (:
 

Ferzan

Üye
karizma duruyor valla bende beğendim ellerinize sağlık
 

M3L!H

Üye
Çok güzel olmuş
 

Lina_TR

Üye
güzel olmuş canım çekdi
 

smtramco

Üye
çok iyi düşünmüşssünüz. harika olmuş ellerinize sağlık..
 
Ben not kağıdına karşıyım. Bence siteyle ilgilenen kişiler genelde bilgisayarla uğraşıyor.Bu aşantiyonu bilgisayar malzemesi olarak yapabilirsiniz. Mesela küçük lep top mause'si olabilir.