Maxicep Bloknot

wagh

Üye
bize düşmez heralde
 

CK1991

Üye
çok hoş gerçekten bloknottan çok sitenin site olmaktan çok bir idol olma yolunda olması ve internet dışına çıkması gerçekten iyi bir adım..
 

anl_tr

Emekli Yönetici
en iyi reklam şekli çok güzel bir fikir
 

jeki01

Üye
çok güzel olmuş.
dağıtım olursa bende isterim.
 

djmatrix

Üye
güzel olmuş tebrikler..... bizede düşer inş,yani tanıtım açısından baya karizma olur
 

Burak

Üye



komsuda pişen bizede düşer

--------------- Ekleme ---------------

bende isterim bende
 

asigsasi

Üye
Süper olmuş maxicep yönetiminin bir jest yapması lazım bende isterem
 

Necmati

Üye
harbi güzelmiş Teşekkürler...
 
Site gibi bloknotu da muhteşem olmuş.Burada matbaacılardan felan bende mi yaptırsam
 

kol@j

Üye
çok hoş farkımızı belli eder...
 

LAZOFLU

Emekli Yönetici
Güzel olmuş, işler mekanlara ilk etap da verilerek büyük ilgi toplanabilir. Sonra da alan genişletilebilir. Eeee ilk çıkan şeyler hemen yayılmıyor, bknz 3G , hayırlı olsun.
 
mükemmel işi ilerletip kalem ,kalemlik ,şapka vb. şeyler güzel olur
 

hakan.c

Üye
Aziz™;2733880' Alıntı:
aslında çok güzel ama keşke 1 milyon üye kapsama alanımızda yazısıda olsaydı..

her sene değişmesi gerekirdi o zaman
hayatımda böyle şık bi bloknot görmedim

özellerede veriliyormu ??