Maxicep Ankara Buluşması

gknky ben sana baglıyım ne olursa uyar benım programı bılıorsun

ben van kardeşımede soyleyeyım bu konnuyu ust yapa bılıorsa yapsın yaa
 

gknky

Üye
    Konu Sahibi
ne zaman ankara buluşması şimdi????????????
 

tofy

Üye
üst konu yaptım arkadaşlarda zamana karar veremediniz bir türlü
 

gknky

Üye
    Konu Sahibi
saol tofy
ne zaman buluşcaz onu arkadaşlarla ortak bi gün olmasını bekliorm herkesin gelebileceği bi günü bekliorm...
 

SANCAR

Üye
bu pazar 13.00a ne dersiniz
 

gknky

Üye
    Konu Sahibi
çoğunluğa pazar 13 uyarsa buluşalım
10 kişinin üstünde olması lazım
 
aga kesin bisi demeyim ama belki bak belki gelirim isim cıkabilir cunku bi kac halletmem gerekn sey war cunku pazara sarkabilir eger musait olursam gelirim
 

gknky

Üye
    Konu Sahibi
tamam kardeş herkes cvp yazsın lütfen ...
 
bnm ıs yatar saat uymuyor dersane var
 

gknky

Üye
    Konu Sahibi
senin başka bi işin var barabelli sen o işi hallet sen anladın ...
 
yok be ya bnm maxıden onemlı ısım yok ama ıste dersane var cakısıor ıkısı bırı bırıne
 

gknky

Üye
    Konu Sahibi
iyi bakalım yemiş olalım bari
kızla buluşcan olm
kız için maxicebi satıosn...
 
ya dersanemın oldugunu bılıosun konusuosun bosu bosuna ala ala
 

abuvice

Üye
Siz bu gidisle bulasamayacaksiniz
 
ya bn aksam gknkyden bı acıklama talep edecem gelemeye bılır aksam sıteye ama sızler yarın dıyorsanız bn gknky yı arayım soleyım cunku bana bugun saat 14:00 falan bn bugun bulusucam maxıcıler ıle falan dıordu onun ıcın dedım sızler benedn ısteyın arayayım bn
 

SANCAR

Üye
bulusma isi nooldu yaw gene mi bulusamicaz
 

gknky

Üye
    Konu Sahibi
talep yokki fazla arkadaşlar
maxi kardeşliği bumu???
 
aha bız bulustuk cepix kardesımle webcamden konusuoz suan resımlerı yollarım
 

Silinen Üye 153

Kapalı Hesap
La ne çabuk yazdınız buraya hemen maaşallah sana