Maxicep Anılarınız

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Belleyi beklediğimiz günleri hiç unutmam heleki sorgut diye bir arkadaşın arkadaşı yeni c6–01 almıştı belle yüklüydü içinden dosyaları çekmeye çalışırdık dakikada konuya 20 msj atılırdı ne günlerdi
 
Tepkiler: tempestshine ve TheMadness

sLeepLe

Üye
2009da üye olmuşum ama üye olduğumu unutmuşum geçen sene belleyi beklerken tema falan bulmak için gezerken tekrar rast geldim bi baktım üyeliğim var sonra her gün buraya girmeye başladım ilk flaşımı atmak için forumda gezinirken heyecanlanmıştım o günleride hiç unutmam ve çok iyi dostluklar edindim najanaja kardeşime selamlar
 
Tepkiler: najanaja

najanaja

Üye
Najanaja ile ilk tanıştığım zamanları hatırladım da toggle değiştirmeyi deniyorduk.O sıralar avkon diye bir şey çıkmıştı.Onu yapayım derken telefon tırt olmuştu

telefonu ne zaman pörtlettin sen ben hatırlamıyom o kısmı bende ilk tema efekti denemem de tırtlatmıştım bide telefonu ilk aldığım zamanlarda bi s60v5 teması yüzünden ama artık bilinçli kullanıcı oldum
 
Tepkiler: tempestshine ve sLeepLe

sLeepLe

Üye
sana efekt yükletmeye çalışırken anlatmıştın pörtletmeni beraber başarmıştık efekti
 
Tepkiler: najanaja

najanaja

Üye
sana da selamlar kardeşim dostluktan bahsediyonda daha meynemetini bile bilmiyom neye benzersin in misin cin misin

- - - Eklendi - - -

sana efekt yükletmeye çalışırken anlatmıştın pörtletmeni beraber başarmıştık efekti

pardon kardeşim adını zikretmedim teşekkürleri gönülden iletirim ewet yardımların ve tavsiyen sayesinde artık efekt kullanabiliom
 
Tepkiler: sLeepLe

sLeepLe

Üye
Sen gizemlisinde ben olamam mı güle güle kullan efekti kardeşim
 
Tepkiler: najanaja

najanaja

Üye
e hadi ben de bişeyler yazayım bilirsiniz genelde yazılarım açıklamalarım destan gibi olur bu sefer kısa kesmeye çalışacam benim üyelik 2007 ama sanırım 2010 dan buyana aktifim şu anda ise forumdaki aktifliğim sanırım %100 itiraf ediyorum ilk 3 yıl sömürgeci takıldım hiç yorum bile yazmazdım alcamı alır kaçardım şimdi elimizden geldiğince herkese yardımcı olmaya çalışıyoruz ve paylaşımlarda bulunuyoruz. önceden s60v3 takılırdım N82 me de yapmadığım kalmamıştı e teknoloji gelişti akıllı telefona geçelim dedik N8 ilk aldığımda bu kadar iyi deildim modifiye işinde ama şimdi altından giriyom üstünden çıkıyom telefonun teknoloji gelişirse bizde kendimizi geliştiririz dimi bilmiyorum artık telefonlar mı akıllı yoksa bizler mi yada onları akıllı hale getiren bizmiyiz aslında bütün bir sayfayı doldurabilecek kapasitedeyim şu an ama hadi burda noktalıyım fazla yormıyım sizleri Herkese iyi forumlar...
 
Tepkiler: Mad EagLe ve sLeepLe

iyiki kısa kestinn reyiz tabi najanajayla anımız var tanımıyordum kendinizi enteresan bir profil resmi vardı bir adam vardı gözleri yoktu ağzı açıktı falan forum anasayfasında hep o avatarı görürdüm son dosyalar kısmında hep tema paylaşırdı bende öyle fazla temalarla uğraşmazdım mağazadan indirirdim ara sıra 3-5 tema yükler değiştire değiştere kullanırdım sonra birgün yetmemeye başladı girdim baktım bir tane üst konusu vardı bir girdim 20-25 tane tema indirdim arşiv yapmıştı o ara öyle teşekkür ederken falan tanışmıştık
 
Tepkiler: najanaja
    Konu Sahibi

2.boot animasyonundan ileri gidememiştik bootloaderı düzeltmiştik ama bi sorun vardı ubot.img içindeki dosyalar eksik olduğundan becerememiştik
 
Tepkiler: Mad EagLe

avkon2'yi yapayım derken o gece uykuluda olunca telefon tırtlamıştı sonra yeni cfw falan atmıştık.O zamandan bu zamana o cfw'yi kullanıyorum.6 ay olmuş
 
Tepkiler: najanaja
tam boy abdesti alacaktım sular kesildi,cepten 20-25 dk falan maxicepe girmiştim sonra kendi kendime gülmüştüm
 

najanaja

Üye

o adam hollowman oluyo en favori avatarımdır. E artık tema paylaşamaz olduk baksana elimde hiç site kalmadı bütün sitelerim çalındı benden önce dawranıyolar artık aslında bi projem wardı tema bölümünde bi uyarlayamadım widget yapımından biraz uğraştırıcı ve uzun bi konu olacaktı belki bi ara yaparım
 
Tepkiler: sLeepLe ve Mad EagLe
bekleriz
 
Tepkiler: najanaja
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...