Revengeful
Emekli Yönetici
paaardooonÜye beni şikayet etti, banlandı. Neden çünkü küfürlü mesajını sildim
İngilizce harici yabancı dil konuşmak yasakMesajını sile.. Özür, şikayet edeceğim
bi gün Maxicep'i bırakıyorum işte olaylar olaylar
bu da geçer diiiceyim ge bi' öpeyim seni06:01 de gececilerde mesaj yazdığım için 5 ceza puanı yedim...
hiç ceza puanı almamama şaşırıyorum halbuki çok fırlama bi' tipim
Kaşınma doctor
hiç ceza puanı almamama şaşırıyorum halbuki çok fırlama bi' tipim
Kaşınma doctor
vur kırbacı vur kırbacı
hiç ceza puanı almamama şaşırıyorum halbuki çok fırlama bi' tipim
Kaşınma doctor
dayak yemem yakındırmesela yaviz pıçakla girer sen ıslak odunla
bende 2008 de w580i için oyun vs indirmek için kaydoldumBenim bu foruma ilk giriş amacım 2008'de oyun indirmekti. Aradan yıllar geçti ve aralık 2011'de ilyas abi'den h@ndler konusunda bilgi almak için girdim foruma. Ondan sonra nasıl olduysa bağlandım
Abi benmi yanlis anladim senmi yanlis anlattin bilmiyorumda Themadnessin eski ismi madness???
tm işte reis zarf attım themadnessin madness olduğunu biliyorum birtek kurtuluş abi anladı galiba beni
geri kafam
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?