Maxicep Ailesi Lutfen Goruslerr ..

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
MSI Ben Gordm Ama Ilqilenmedimm ..

Yarin Gidip Ya Monster Ya MSI Asus Marka Saqlam Bi Laptop Alaym Artk Bu HP Pavilion dv9000 Verem Etti Beni ..!

Movie Makerda Film Yapiyorm Kaydederken Cokuyor Video Izlerken Cokuyorr ..! Isiniyor Ses Yok ..!

HP'ye Omur Boyunca Elvedaa
 

onurince

Üye
konu dışına çıktım ama sen kaç yaşındasın Mazlum Somer
 
Tepkiler: Mazlum Somer

onurince

Üye
abi diyeyim ozaman
 
Tepkiler: Mazlum Somer
    Konu Sahibi
Ne Dersen De Dostum

Arkadaslar Hepinize Oneriler Icin Tekrar Tesekkurler Saqolunn ..
 

Oğuzhan

Üye
aslinda macbook dusunebilirsin tabi onun isletim sistemini kullanabilir misin bilemem
 
Tepkiler: Mazlum Somer

brqsalvo

Üye
ne yaptın kardeş aldınmı ?
 
Tepkiler: Mazlum Somer

onurince

Üye
medimarkta gidemedim bir türlü senin dedigin o top phone un sahibi de türkmüş astridin yukarısında borgerhouta dogru
 
    Konu Sahibi


Bu Lamborqhiniyi Aldm Kardesim Sonunda Tasarimi Beni Bitirdi ..!

Evt Onur TOP PHONE Bi Turkun Ama Oldm Olasi Sevmem Cok Soquk Bi Adam Tartistim Bi Ara Onlaa ..
 

onurince

Üye


Bu Lamborqhiniyi Aldm Kardesim Sonunda Tasarimi Beni Bitirdi ..!

Evt Onur TOP PHONE Bi Turkun Ama Oldm Olasi Sevmem Cok Soquk Bi Adam Tartistim Bi Ara Onlaa ..

Hayırlı olsun abi qwerty klavyemi yoksa azerty mi ? Bu arada çok haklısın adama gıcık oldum !
 
Tepkiler: Mazlum Somer
    Konu Sahibi
Eyw Kardesm Saqolasin Qwerty Klavye Azerty Bruksel Tarafinda Kullaniliyor Bildiqim Kadariyla .. :S

Evett Adam Kil Birisi
 

onurince

Üye
bende qwerty alcam zaten .d
 
Tepkiler: Mazlum Somer

onurince

Üye
nerdeen aldın abi ?

----------Eklendi @ 18:47:41 ---------- Yazıldı @ 18:36:18 ----------

ha abi verdigin fiyatlar internet sitesinden bakktıgıma göre biraz yanlışmış bak bu belçikanın sitesi
 
    Konu Sahibi
Olabilir Bende Yeni Bilqi Sahibi Oldm
 

onurince

Üye
.d eger 1500 euroysaaa .d baba bankdan yardım alcaz yada m14x almak zorundayım .d.d neyse ben bi cuma güünü elktro markt lara gidem .d dersleer öyle çokki .d günde 3-4 saat tek boş saatim kalıyor.d ama cuma % 100 bakcam
 
    Konu Sahibi
Sorma Benide Mahvetti Bu Dersler Birakmak Istiyorum Turkiye Deqilki Birakip Is Hayatina Atilasin .!
 

onurince

Üye
3 dil zor geliyor bana
 
Tepkiler: Mazlum Somer
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...