Maxicep 3G'ye ne zaman geçecek :D

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
zaza

zaza

Üye
    Konu Sahibi
Maxicep 3G'ye ne zaman geçecek :D
bunun 3G'si yok mu :d: tüm operatörler yaptı bizde isteriz:d:
 
  • Beğen
Tepkiler: Samsun55'' ve jejep


&&BERKAY&&

&&BERKAY&&

Üye
allahım yarabbim :D bende bişe sandım girdim :D
 
.eRCaN.

.eRCaN.

Üye
allahım yarabbim :D bende bişe sandım girdim :D

Berkaycığım konuya girmeden önce konuyu başlatan kişiye bak. Zaza ise hiç girme.Şimdi bana diyeceksin sen niye girdin o zaman? Baktım bir kişi cevap vermiş,"onu uyarıp işime devam edeyim" dedim ve görevimi tamamladım şimdi çıkıyorum :bye2:
 
zaza

zaza

Üye
    Konu Sahibi
_є_®_¢_α_N_™;3282405' Alıntı:
Berkaycığım konuya girmeden önce konuyu başlatan kişiye bak. Zaza ise hiç girme.Şimdi bana diyeceksin sen niye girdin o zaman? Baktım bir kişi cevap vermiş,"onu uyarıp işime devam edeyim" dedim ve görevimi tamamladım şimdi çıkıyorum :bye2:
tabi tabi kesin öyledir:ehe
 
&&BERKAY&&

&&BERKAY&&

Üye
_є_®_¢_α_N_™;3282405' Alıntı:


Berkaycığım konuya girmeden önce konuyu başlatan kişiye bak. Zaza ise hiç girme.Şimdi bana diyeceksin sen niye girdin o zaman? Baktım bir kişi cevap vermiş,"onu uyarıp işime devam edeyim" dedim ve görevimi tamamladım şimdi çıkıyorum :bye2:

tabi canım konuya bakmadım ben tam ekran giriyom ragele gördüm 3g yi girdim bende mobil site ile ilgili sandım :D
 
'Davut

'Davut

Üye
Üyeler 3g hızına ulaşırsa Belki Geçer...:)
 
Cihandar

Cihandar

Üye
:ehe
 
Samsun55''

Samsun55''

Üye
doğru yere parmak attın isa abi :ehe

evet nezaman geçecez :nono::nono: :kop::kop:
 
.BlueTR

.BlueTR

Üye
photoshopla üstüne 3g yazısı koyalım gif halinde imzana ekle :D
 
zaza

zaza

Üye
    Konu Sahibi
imzada ne işi var neyse zaten mizah amaçlıydı:ehe
 
Reşwan

Reşwan

Emekli Yönetici
3.5g olsun yada 4G geliyor 3'ü ne yapalım
 
zaza

zaza

Üye
    Konu Sahibi
olsunnn :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt