maxi paranoya :s

minoo

Üye
    Konu Sahibi
kuru iftira
 

minoo

Üye
    Konu Sahibi
sen de mi Halit yaa yapmayın böyle melek qbi kızım
 

tragedie

Emekli Yönetici
melek görmesek inanıcaz
 

minoo

Üye
    Konu Sahibi
ne şeytanlıqımı qördün abi ya
 
hayırlı olsun bendede var biraz kaçıklık
 

tragedie

Emekli Yönetici
şeytanlığınıda görmedim ama hani melek kadarda iyi değilsin

--------------- Ekleme ---------------

hayırlı olsun bendede var biraz kaçıklık

hüseyin daha dün aslan gibiydin kardeşim konuştuk profilden ne oldu sana
 

minoo

Üye
    Konu Sahibi
afiyet olsn ne demek
 

minoo

Üye
    Konu Sahibi
Levent abi qör qör bak nsl iyilik yapıyorum
 

minoo

Üye
    Konu Sahibi
hiç sewmiyo beni ya
 

tragedie

Emekli Yönetici
ben almıyayım çay savolasın sabah işe gidicem yarın yine ayakta uyucam galiba nette işim vardı bitmedi son part
 

minoo

Üye
    Konu Sahibi
al işte
 

Baydırman

Moderator
Konunun kilidi harun abinin özel isteği üzerine açılmıştır