Maxi Modern Combat 3!

FeC!

Üye
    Konu Sahibi
Selamun Aleykum beyler. Konuyla ilgilenemedim. Yarın bir pc bulup halldeicem imza olaylarını, ID leri. Kusura bakmayın.
 

Türe

Üye
uuncu abi atamızda yapalım deyince korktum yav ilk baş
 

FeC!

Üye
    Konu Sahibi
Gel yen beni
 
Nasip degilmis .
Bugün yapiyoruz ama turnuva. Are u ok ?
 

Mobilator

Emekli Yönetici
Beyler 23:30 çok geç yav teravihten önce 21:00 gibi yada 21:30 gibi yapsak?
 

Mobilator

Emekli Yönetici

Aynen. O vakitler tam uygun. Ya feci nerdesin yaw konusmam lazim senle
hayır benim gibi dışardan girenler üstüne bide çalışanlar için zor oluyor. Feci! Duy sesimizi saatleri erkene almanı istiyoruz!
Bu arada dün başka yabancı bi mape girdim 10 dakika bakar çıkarım diye 40 dakika sonra çıktım
 

PriZm

Üye
neler oluyor burda?
 

Sariyo oyun. Aksam herkes gelecek uleyn. Artik rica etmiyorum yoksa kimse gelmiyor