
India
Üye
Max Payne 3 Gang Wars Multiplayer Ayrıntıları
Max Payne her zaman yoğun bir kişisel öyküye odaklanmasıyla tam bir single player oyunu oldu. Max, oyuncuların gönlünde hep sınırları sonuna kadar zorlanan ve başına gelenlerle baş etmeye çalışan bir karakter olarak yer aldı.
Üçüncü oyunda da bu değişmeyecek, ama Rockstar, Max'i "seyreltmeden" multiplayer'a da taşıyabileceklerine karar vermiş. Max Payne 3'te multiplayer'ın kalbi, kendi öykülerine sahip Gang Wars modu olacak.
Örneğin ilk turda sarpa sarmış bir uyuşturucu alışverişinin ortasına düşerken, ikinci turda amaç ve ortam değişecek. Görevin nasıl biçimleneceği ilk turda alınan sonuçlara göre belirlenecek. Yine örneklemek gerekirse, ilk turda en fazla frag alan oyuncunun başına ödül konabilir, çatışmadan başarılı çıkan ekipten kilit önemdeki bazı noktaları koparmak veya kontrol ettiğiniz sahaya yerleştirilen bombaları etkisiz hale getirmek gerekebilir.
Aradaki geçişler bizzat Max'in sesinden yapılan duyurularla sağlanacak. Görev çeşitleri çok fazla olacakmış, dolayısıyla turdan tura akışın nereye evrileceği hiç belli olmazmış.
Acımasızca bireysel çıkarını gözetenleri ödüllendiren senaryolar olabileceği gibi, işbirliğini teşvik eden görevler de olacak.
Deneyim topladıkça "burst" denen özel yetenekler açılacak. Bunların ne olacağı, oyuncunun dahil olduğu fraksiyona göre belirlenecek. Elbette en önemli burst'lerden biri "bullet time", ama örneğin başka oyuncuların gerçeklik algısını alt üst etmemize yarayan yetenekler de olacakmış.
Bunlardan biri "paranoya". Bir oyuncuya paranoya bulaştırabilirsek kendi takım arkadaşlarını düşman olarak görebilecek.
Her "burst" üç seviyeye sahip. Kullanmakta acele etmezseniz etkisi çok daha güçlü olacak. Düşman takımınının tümünü "dost ateşi"ne maruz bırakmak gibi keyifli alternatifler var.
Tersine "sneaky" kullandığınızda, düşmana dost gibi görüneceksiniz. Böylece karşı tarafın üssüne rahatça sızıp onlara beklemedikleri anda ihanet edebileceksiniz. "Intuition" (sezgi) ise her düşmanın siluetini görmenizi sağlıyor.
"Bullet time"ı etkinleştiren bir oyuncunun görüş alanına girerseniz, zaman sizin için de yavaşlayacak.
Daha önce yayınlanan görsellerden kendimizi havada oradan oraya atabileceğimizi biliyoruz. Bu mekanik de multiplayer'a taşınıyor. "Shootdodge" denen bu yetenekle camlardan içeri hücum edebilir ya da gelen bir kurşundan veya düşmanın görüş alanından kaçmaya çalışabilirsiniz.
Gang Wars içinde yaşananlar, tek kişilik oyundaki olaylara paralel olacak. Çetelerin Max ile karşılaşmadan önce ve sonra yaşadıklarına dâhil olacağız.
Rockstar, anonim multiplayer kapışmalara alışık oyunculara ana senaryoya koşut giden bu modla yepyeni bir multiplayer deneyimi sunmayı amaçlıyor.
Üçüncü oyunda da bu değişmeyecek, ama Rockstar, Max'i "seyreltmeden" multiplayer'a da taşıyabileceklerine karar vermiş. Max Payne 3'te multiplayer'ın kalbi, kendi öykülerine sahip Gang Wars modu olacak.
Örneğin ilk turda sarpa sarmış bir uyuşturucu alışverişinin ortasına düşerken, ikinci turda amaç ve ortam değişecek. Görevin nasıl biçimleneceği ilk turda alınan sonuçlara göre belirlenecek. Yine örneklemek gerekirse, ilk turda en fazla frag alan oyuncunun başına ödül konabilir, çatışmadan başarılı çıkan ekipten kilit önemdeki bazı noktaları koparmak veya kontrol ettiğiniz sahaya yerleştirilen bombaları etkisiz hale getirmek gerekebilir.
Aradaki geçişler bizzat Max'in sesinden yapılan duyurularla sağlanacak. Görev çeşitleri çok fazla olacakmış, dolayısıyla turdan tura akışın nereye evrileceği hiç belli olmazmış.
Acımasızca bireysel çıkarını gözetenleri ödüllendiren senaryolar olabileceği gibi, işbirliğini teşvik eden görevler de olacak.
Deneyim topladıkça "burst" denen özel yetenekler açılacak. Bunların ne olacağı, oyuncunun dahil olduğu fraksiyona göre belirlenecek. Elbette en önemli burst'lerden biri "bullet time", ama örneğin başka oyuncuların gerçeklik algısını alt üst etmemize yarayan yetenekler de olacakmış.
Bunlardan biri "paranoya". Bir oyuncuya paranoya bulaştırabilirsek kendi takım arkadaşlarını düşman olarak görebilecek.
Her "burst" üç seviyeye sahip. Kullanmakta acele etmezseniz etkisi çok daha güçlü olacak. Düşman takımınının tümünü "dost ateşi"ne maruz bırakmak gibi keyifli alternatifler var.
Tersine "sneaky" kullandığınızda, düşmana dost gibi görüneceksiniz. Böylece karşı tarafın üssüne rahatça sızıp onlara beklemedikleri anda ihanet edebileceksiniz. "Intuition" (sezgi) ise her düşmanın siluetini görmenizi sağlıyor.
"Bullet time"ı etkinleştiren bir oyuncunun görüş alanına girerseniz, zaman sizin için de yavaşlayacak.
Daha önce yayınlanan görsellerden kendimizi havada oradan oraya atabileceğimizi biliyoruz. Bu mekanik de multiplayer'a taşınıyor. "Shootdodge" denen bu yetenekle camlardan içeri hücum edebilir ya da gelen bir kurşundan veya düşmanın görüş alanından kaçmaya çalışabilirsiniz.
Gang Wars içinde yaşananlar, tek kişilik oyundaki olaylara paralel olacak. Çetelerin Max ile karşılaşmadan önce ve sonra yaşadıklarına dâhil olacağız.
Rockstar, anonim multiplayer kapışmalara alışık oyunculara ana senaryoya koşut giden bu modla yepyeni bir multiplayer deneyimi sunmayı amaçlıyor.