max 800 tl(silınebılır)

    Konu Sahibi
max 800 tl(silınebılır)
arkadaslar max 800 e kadar oyun oynayabilecegım telefon sıfır olmalı ve gmd atrıx razr onermeyın cok sey ıstedım ama goruslerınızı beklıyorum
 

Samet.25

S3 fiyatları ne alemde bi bak s4 fen sonra bayaa düştü diye biliyorum s3 800 den fazlaysa sifir s2 bulursan al
 

Kinqpin

Üye
arkadaslar max 800 e kadar oyun oynayabilecegım telefon sıfır olmalı ve gmd atrıx razr onermeyın cok sey ıstedım ama goruslerınızı beklıyorum

Pasaport kayıtlı s3 al ben s4 aldım hicbir sorun yok memnunum
 

Samet.25

800 TL ye en uygun tel s2 çoğu oyunuda kasmadan oynarsin bide s2 plus var Türkiye de bulabilirsen o daha iyi yeni nesil istersen s3 al ikinci el temiz filan yada sifir bulursan sifir
 

UpOneTR

Üye
samsung win

araştır bi bana guzel geldi.
 
    Konu Sahibi
xperia l asıyor bende cok tavsıye ettım ama aşar galaxy wine bakcam sımdı ıkıncı el galaxy nexus mu sıfır s3 mini mi?

- - - Eklendi - - -

hala onerı beklıyorum

- - - Eklendi - - -

Pasaport kayıtlı s3 al ben s4 aldım hicbir sorun yok memnunum

Tanıdık pasaport yok

- - - Eklendi - - -

andreno 203 kotu degıl mı yanı s3 mınının oyun performansını verir mi?
 
oyun oynucaksan gmd al.Yok dersen 800 tllik cihazla akici mc4 bekleme.S2 de bir secenek tabi kismen.
 
    Konu Sahibi


onun kadar akıcı oynayabileceğin yok ama en iyi oyunları oynamazsan var

Sımdı gmd hakkında cok sorunlar var ona guvenemıyorum.

- - - Eklendi - - -

bide bu galaxy winde oynamak ıstedıgm oyunlar temle run 2 subway surf dead trıgger shadowgun bıde nfs mostwanted bunlar andreno 203 de oynayabılırmıyım?

- - - Eklendi - - -

achambo bıde o 4 cekırdegn 3 u calısıyomus bunun gbı sorunlar var
 

Buğra

Admin
Oyle sorunlar yok lutfen kulaktan dogma sacma laflara inanmayiniz
 
    Konu Sahibi
yanı senın telefonda olu pıxel wıfı acıkken bı sorun 3 cekırdek sorunu yok mu?

- - - Eklendi - - -

oyun oynucaksan gmd al.Yok dersen 800 tllik cihazla akici mc4 bekleme.S2 de bir secenek tabi kismen.

S2 wınle aynı donanıma sahıp gbı bıde s2 mı s3 mını mı oyun icın
 

Buğra

Admin
yanı senın telefonda olu pıxel wıfı acıkken bı sorun 3 cekırdek sorunu yok mu?

- - - Eklendi - - -



S2 wınle aynı donanıma sahıp gbı bıde s2 mı s3 mını mı oyun icın

Olu pixel 1. Ve 2.parti mallarda vardi suan piyasada 3. Parti mallar var onlarda yok. 3 cekirdek diye bir sorun yok telefonda kim uydurdu anlamiyorum sadece gülüyorum telefon taş gibi merak etmeyin
 
    Konu Sahibi
mesala bu nasıl sizce

- - - Eklendi - - -

mesala bu nasıl sizce m.sahibinden.com/classifiedDetail.html?id=100543894&rnd=4223

- - - Eklendi - - -



Olu pixel 1. Ve 2.parti mallarda vardi suan piyasada 3. Parti mallar var onlarda yok. 3 cekirdek diye bir sorun yok telefonda kim uydurdu anlamiyorum sadece gülüyorum telefon taş gibi merak etmeyin

Bi kısı daha boyle demıstı 3.parti nasıl anlasılır?

- - - Eklendi - - -

seninkı kacıncı parti bıde youtubedan videon falan varmı?
 

Buğra

Admin

Youtubede video dolu
Benimki 1 yada 2
3. Partilerde kulaklik beyaz 1ve 2. De kirmizi kulaklik var.