max 5000 tl oyuncu laptobu

    Konu Sahibi
max 5000 tl oyuncu laptobu
arkadaşlar arkadaşım oyun laptobu alacak ama çok kararsız kaldık ben bu laptobu önerdim ama konuya daha vakıf arkadaşlardan yardım istiyorum daha cazip önerileriniz varsa yazarmısınız sebepleri ile birlikte şimdiden teşekkürler
 
Tepkiler: Buğra

Buğra

Admin
Donanım olarak sağlam son nesil ( 7.nesil kaby lake i7 işlemci var )
GPU olarak gtx 1050 battlefield 1 ultra ayar fhd çözünürlükte 40 fps civarı verebiliyor buda gayet yeterli
Bence iyi bir tercih olur sonuçta popüler ve tercih edilen bir marka monster zaten yerli firma istanbul kökenli
 
Site Pahalı Bence Facebookda Çok Reklamlarına Denk Geliyorumda
 
ben bu özelliklere sahip daha ucuz bir laptob bulamadım eğer aklında varsa paylaşırmısın
1050 Li Bir Laptop İçin 5.000 Tl Çok Bence.
Kaldıkı Oyun Bilgisayarı Diyorsun 15" Neden Tercih Ediyorsun?
1050 Seneye Çöp Olacak Çöp Olmasa Bile Çoğu Oyunda Yetersiz Kalacak Teknoloji Çok Hızlı İlerliyor 2 Sene Sonra Satmaya Kalksak 1 Milyar Ya Verirler Ya Vermezler Bence Masaüstü ToplaDaha Mantıklı.Laptop Bu Isınacak Edecek 1 2 Seneye Pert Olur Isıdan Zaten.

8 GB RAM Şu Anda Yeterli Olsada İleride Sıkıntı Olacaktır. m2 SSD nın Markası Ne Yazma Garantisi Ne Kadar Veriyor? Ayrıca HDDsi Yok 256 GB Bir SDD Oyuncuya Yeterli OlmazHDD Alman Gerek.
 
    Konu Sahibi
öğrenciyim şehir dışında okuyorum o yüzden mecbur laptop alacam. 1050 kötü bir ekran kartımı 9 serisinden daha iyi diye biliyorum.peki daha iyi bir önerin varmı
 

Asus ve Msi bakmanızı öneririm..
Ve ayrıca, bu linke tıkla sol üstte 3 tane yanlamasına çizgi var. Ordan laptop özelliklerini seçerek daha iyi bi laptop bulabilirsiniz....
 
Son düzenleme:
öğrenciyim şehir dışında okuyorum o yüzden mecbur laptop alacam. 1050 kötü bir ekran kartımı 9 serisinden daha iyi diye biliyorum.peki daha iyi bir önerin varmı
Önerim 940m Alıp Oyunları Düşükte Filan Oynaman.
Arkadaşıma Bunun 12 GBsinimi Ne Aldık 1.600 Cıvarı Kuponda Vardı.

Demek İstediğim Bu Kadar Yüksek Bir Fiyata Gerek Yok Diye Düşünüyorum.Yukarıda Attığın PC Oyun Bilgisayarı Olmasının İmkanı Yok.Gidip Orta Seviye Bişey Al Çok Ağır Çizim İşleri Filan Yapmayacaksan Alma Parana Yazık Etme.Git 2 Milyara orta Seviye Bişey Al Geri Kalan Parayıda Israf Etme Bırıktır.
 
    Konu Sahibi
almışken iyisini almak istiyorum neden düşükte oynayacağım pc alayımki
 

Buğra

Admin
almışken iyisini almak istiyorum neden düşükte oynayacağım pc alayımki
Dolar kurunda ki artış yüzünden artık elektronik eşyalar ucuz değil.


buna da bakılabilir ekranı büyük olsun madem oyun için ve iyisini istiyorsunuz
 
    Konu Sahibi
neden gösterdiğim monster olmaz ? msi çok pahalı 960 lı modellerinin bile fiyatı çok uçuk
 
almışken iyisini almak istiyorum neden düşükte oynayacağım pc alayımki
Bütçen Varsa Senin Kararın.Bu Tarz Ürünler Yerli Değil Maalesef.O Yüzdende Orta Seviye Bişey Alıp Kullanabildiğimiz Kadar Uzun Kullanmak En İyisi.Yada 2.El Tercih Edilebilir Gerisi Sana Kalmiş
 
neden gösterdiğim monster olmaz ? msi çok pahalı 960 lı modellerinin bile fiyatı çok uçuk

Epey sitesi satın alma sitesi değil.
Telefon,laptop vs. Bunların özelliklerini göstermekte. Epey e gir laptop u seç sol üste bas orda kendine göre laptop bulabilirsin. Yani özelliklerini sen seçiyon ona göre sonuçları çıkartıyo..