max 400 tl ne telefon önerirsiniz

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
yeauw

yeauw

Üye
    Konu Sahibi
max 400 tl ne telefon önerirsiniz
arkadşlar konu doğru yerdemi bilmiyorum
max 400 tl ne telefon önerirsiniz t11 haricinde :) beklyorum yorumları

----------Eklendi @ 15:36:31 ---------- Yazıldı @ 15:04:31 ----------

fiyat 500 oldu :D
 


Narutodth

Narutodth

Üye
dostum o paraya t20 falan alırsın ama bütceyi biraz daha arttırmayı başarabilirsen galaxy gio var :)
 
yeauw

yeauw

Üye
    Konu Sahibi
t ler olmasın diyo abime alcaz da :D ben 400 deynce hemen t 11 dedm 't' ler olmasın dyor :)))
 
TeAmo42

TeAmo42

Üye
bence galaxy gio sana uyar :D
 
yeauw

yeauw

Üye
    Konu Sahibi
bi bakym :) adama telefon beğendremyomki :D tşk yardımlarınız içn :)

----------Eklendi @ 15:58:03 ---------- Yazıldı @ 15:51:15 ----------

daha başka ? :))
 
cyber

cyber

Üye
galaxy fit
 
TeAmo42

TeAmo42

Üye
bi bakym :) adama telefon beğendremyomki :D tşk yardımlarınız içn :)

----------Eklendi @ 15:58:03 ---------- Yazıldı @ 15:51:15 ----------

daha başka ? :))
Nokia diye tutturduysa C6-01,C5-03 bak :D
 
yeauw

yeauw

Üye
    Konu Sahibi
fit gio ace hangisi iyi :) sağlamlık açısındn :D

----------Eklendi @ 16:10:59 ---------- Yazıldı @ 16:10:28 ----------

yok bnm telefon c6 01 beğenmyor :D
 

omerbaba78

Üye
arkadaşım ben lg p 350 kullanıyorum gayet de kullanışlı ayrıca android beğenirse lg p350 var :)
 
Narutodth

Narutodth

Üye
fit gio ace hangisi iyi :) sağlamlık açısındn :D

----------Eklendi @ 16:10:59 ---------- Yazıldı @ 16:10:28 ----------

yok bnm telefon c6 01 beğenmyor :D

galaxy acenin ekranı gorilla glass ile korunuyor.
 
yeauw

yeauw

Üye
    Konu Sahibi
hmmm çizilmez yani .d ?
 
USAForever

USAForever

Üye
N97 32gb , i phone 3g
 
Shorty Meeks

Shorty Meeks

Üye
Nokia C5-03 al
 
yeauw

yeauw

Üye
    Konu Sahibi
kardeş c5 03 c601 den daha kötü deilmi :( abim c6 01ı beğenmyoki

----------Eklendi @ 12:14:03 ---------- Yazıldı @ 12:11:16 ----------

iphone 3 g 500 lirada benimmi haberm yok :D
 
Muharremoter

Muharremoter

Üye
Bb 8520 :oke:
 
yeauw

yeauw

Üye
    Konu Sahibi
bb pek hoşuma gtmedi :(
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt