Max 300 tl masa üstü

_RYUK_

Üye
    Konu Sahibi
Max 300 tl masa üstü
şaka değil bana max 300 tl ye kadar idarelik masaüstü kasası toplar misiniz? ve ya temiz 2.elde olabilir.
 
çok zor değil sahibinden iş görür ama net oyunlarını bile açmaz maxicebe faceye zor girersin
 

_RYUK_

Üye
    Konu Sahibi
sahibindene baktımda anlamıyorum.
 
anakatı sıfırdan alırsa diye düşündüm anakart sağlamsa bayaa götürür
 
benim laptobu yenileme vakti geldi soğutucuyla kullansaydım böyle olmazdı neyse tecrübe oldu bi dahaki sefere
 
Tepkiler: The Shadow
ben laptop alınca kasayı satıcam önce foruma haber vercem belki alan olur
 
doğru ama hala ekran kartı değiştirilemiyo bu eksi ram çok kolay değiştiriliyo buda artısı
 
Tepkiler: The Shadow